marți, 5 iulie 2011

Eu si moda




De vreo cateva zile de cand circul(pe jos) prin oras am observat o noua moda in ceea ce priveste pantalonii pe care ii poarta domnisoarele.Cat a fost vorba de colanti si pantaloni de genu' , nu am comentat desi poate ar fi trebuit ca nu toate pot purta astfel de pantaloni si totusi chiar daca una e cat o masa de ping pong tot poarta colanti.Sa revin la subiect, cum ziceam se poarta un nou tip de pantalon pe care, Doamne iarta-ma , nu-l inteleg.Arata ca niste pijamele si sunt super largi.Nu m-as lua de persoanele care poarta astfel de pantaloni daca nu le-as vedea prin oras, dar cum sa mergi in zona publica, prin oras cu astfel de pantaloni?Personal as zice ca d-abia te-ai trezit si ai uitat sa te mai schimbi si cand mai vezi acele "domnisoare" super machiate, super bronzate si cu pijamele pe ele, mie imi starneste rasul un pic nicidecum "admiratie".Asa ca tin sa avertizez ca daca eu va vad cu astfel de pantaloni, voi rade de voi.
Nu vreau sa fiu rau, dar astfel de pantaloni se poarta sa zicem, poate la scara cand te suna gajiu si te roaga sa cobori.

4 comentarii:

Anonim spunea...

;))) cel mult cand te suna gagiul insa si atunci este posibilitatea ca gagiu sa rada de tine:)))

Alin spunea...

true true :))

Anonim spunea...

un profesor imi spunea ca moda se mai poate numi si "ultimul hal"; prin urmare domnisoarele se imbraca in ultimul hal :)))

Alin spunea...

APROB!!!!

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?