joi, 26 februarie 2009

Gunoi a la Miroslava

umDe foarte mult timp ma seaca o chestie si anume cat de inapta este primaria din Miroslava.Cred ca se face aproape un an de cand pubela de gunoi e gard in gard cu mine.Am facut plangere la astia de ridica gunoi dar credeti ca au ascultat?Ca doar cine afla daca mutau pubela aia un pic mai in vale(ca la tara).Si totusi de ce ma agit?Pentru ca respectiva pubela e sparta si cum de caini nu ducem lipsa, va imaginati ca acestia cotrobaie prin gunoaie si rascolesc tot si ramane totul in fata gardului meu.Bine ca inca am buletin de ACB ca nu ma duceam sa-i votez pe astia nici in "ruptu' capului".Ca sa nu ziceti ca ma plang degeaba va arat si niste poze.









P.S. Poate nu m-ar deranja asa tare daca vecinii mei n-ar avea copii ca sa umple gunoiul cu scutece care sunt ciopartite si apar in fata gardului meu.x(X(X

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?