miercuri, 28 aprilie 2010

Me Vs Franta

Am facut o gaura in perete.Dar de ce am facut gaura in perete?A da simplu, cand am vazut ca au ajuns francezii sa-si bata joc de noi.Parodie, parodie , pamflet, pamflet , dar cand noi avem deja probleme in tara si ne ducem zilele abia , abia, mai vine francezul care sta cu euro sub fund si ne face pe noi cersetori.Nu-i nimic atunci fratilor putem sa facem si noi glume despre francezi.Probabil stiati de catre cine a fost inventat parfumul, nu? Sigur , de francezi, dar stiti de ce?Pentru ca le era lene sa se spele.La fel am mai putea spune ca ei mananca doar picioare de broasca si branza cu mucegai si alte tipuri care le fac gura sa puta a rahat si nu din ala turcesc.Acestea sunt toate niste clisee eu recunosc acest lucru, dar gluma facuta de ei mi se pare destul de serioasa, iar asta inseamna ca ei asa ne considera.Totusi exista oameni la fel de enervati si suparati ca si mine care mi-au facut postul un pic mai usor si m-au scutit de un pic de cercetare care demonstreaza ca si francezii au fost niste cersetori si daca va fi mai fi un razboi tot cu mainele pe sus ar fi.As dori sa mai adaug ca francezii fac o confuzie in ceea ce priveste cersitul.Cei ce cersesc sunt rromi si nu romani , nu e vina noastra ca Uniunea Europeana s-a hotarat sa-i denumeasca pe tigani rromi sau rromani doar pentru simplu fapt ca ei si-au facut baza la noi in tara.De fapt e vina noastra ca de fiecare data cand suntem jigniti sau se intampla ceva ne aplecam frumos si spunem "Mai vrem , Mai vrem". Si inca o idee mica romanii repet ROMANII, muncesc peste granite ca orice apuca dar MUNCESC si nu CERSESC iar eu consider ca munca nu e cersit mai ales ca suntem tratati ca niste sclavi si platiti la fel.Asa ca

HAI SICTIR



1 comentarii:

bowtech spunea...

Mare adevar grait-ai!

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?