duminică, 11 aprilie 2010

Me Vs Romania

"Buna seara si bine v-am gasit dragi mei , cineva spera ca am ramas fara idei?"Ei bine v-ati gandit bine, chiar nu stiu despre ce sa mai scriu, pur si simplu nu ca am ramas fara idei ci doar simplu fapt ca parca uneori nu are rost.Ma uit in jur si chiar nu sunt adeptul practicii " sa moara si capra vecinului" ci pur si simplu cateodata mi-as dori sa avem sanse egale fie ca traiesti in Germania sau in acest r**** de stat pe care-l numim Romania.In Romania iti trebuie sa ai dublu din orice ca sa reusesti , minte , putere, rabdare , suflet , pasiune si orice altceva ce ti-ar mai trebui ca sa reusesti si spun asta deoarece atunci cand ai un pic din toate nu doar trebuie sa-ti dovedesti valoarea in Romania care poate fi foarte bine egala cu zero ci daca vrei sa treci peste granita trebuie sa dovedesti si acolo ce si cum poti ca exista aceasta stigma ca esti roman si suntem vazuti intr-un anumit fel in alte state Europene.Eu inca mai ma mir cum de am intrat in UE , poate ca au vrut sa ne ajute sau poate ca au vazut un potential care poate fi folosit in interesul lor.Apropo vedeti voi mare diferenta de atunci cand nu eram in UE si acum ca suntem in UE?NEIN, nothing , niente , nada, NIMIC , salariile sunt tot de rahat , da s-au marit dar tot o data s-au marit si preturile asa ca spuneti-mi care e dealul daca atunci cand era salariul de 300-400 RON si painea era 0.5 lei si acum salariul e 600-700 RON si painea e 1.5 Lei.Vi se pare ca s-a imbunatatit ceva?Vreti sa stiti ce cred strainii despre noi? Va zic eu SCLAVI cand aud ce salarii avem si pe cat muncim asta zic SCLAVI.Domle inteleg esti in politica ia si fura sanatos ca nu esti singurul fie ca esti politician de Romania sau Germania, Anglia sau SUA , dar nu fi egoist in mama masii mai lasa si la prostii aia care te-au ales asa cum se face si in celelalte state europene si nu numai.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?