sâmbătă, 24 octombrie 2009

Barbatii si pensia alimentara

In aceasta seara imi permit sa fiu misogin.De ce? Nu stiu, ca asa mi-a venit si cica am tendinte spre asa ceva.In fine.Cum ziceam ma uitam la un serial si venise vorba de divort si pensie alimentara, femeia foarte mandra de asa ceva.Intrebarea mea este oare exista reciprocitate?Spre exemplu daca femeia este de vina pentru ca o anume casnicie s-a destramat , barbatul, de ce n-ar primi pensie alimentara?Mai ales daca primeste si custodia copiilor(asta daca exista).De ce aceasta gandire din epoca de piatra cum ca barbatul trebuie sa intretina femeia ca ea este fragila si firava si doamne fereste sa o jignesti.
-"Eu barbat , duc omor hranesc."
-"Eu femeie, curat , copil nasc."
???????????????????????????????

Insa daca le zici asa ceva le si auzi cum zic , vai da eu nu sunt materialista eu sunt independenta eu voi fi Bussiness wo-MAN.Oke foarte bine felicitari, dar sa existe reciprocitate nu?Atat timp cat se tipa egalitatea sexelor , pai sa fie egalitate pana la capat.Am zis totusi sa nu vorbesc fara sa fac un pic de cercetare , adevarat a fost una scurta , dar nu am gasit un caz in care barbatul sa primeasca pensie alimentara.Acum sa nu-mi spuneti ca doar barbatii sunt vinovati pentru divorturi, nu-i adevarat femeile pot fi si ele la fel de vinovate , mai ales daca nu exista comunicare.
Picture from : http://getoutlines.files.wordpress.com/2008/02/divorcecake.jpg

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?