miercuri, 28 octombrie 2009

Matrimoniale

Domn, sponsorizez studentă. SMS la tel 0727....

La acest anunt chiar nu am niciun comentariu e foarte amuzant si fara zic eu ceva.

Dacă eşti un domn plăcut, educat, singur, 49-55 ani şi doreşti o relaţie serioasă cu o doamnă, calităţi similare, sună la tel 0765.....

Am uitat sa specific urmatoarele: esti bolnav , caz terminal si mai cateva zile de trait?Promit sa-ti ofer o inmormantare de neuitat.Am cruce proprie.

Bună! Sînt o tipă frumoasă, elegantă şi cu bun simţ. Ofer companie domnilor generoşi şi cu bun simţ. tel 0747........ (Atat timp cat am bani si tie iti place aceasta calitate nu trebuie sa am bunul simt)

Bună! Frumoasă, şatenă, înaltă, ochi verzi, sîni mari, sexy, 1.75/60/21 ani. O tipă educată, f curată, ce oferă clipe de vis şi fantezii domnilor cu bun simţ. Cer şi ofer igienă. tel 0756........

Educata zici nu?Pai domnisoara draga eu vreau sa fac dragoste cu tine nu sa stam la discutii filozofice.Ai ceva impotriva daca sunt analfabet si-l cunosc numai pe "Eminescu", ala de pe bancnota parca nuh??

Tînără bi, 25 ani, 1.69/50kg, drăguţă, doresc cunoştinţă cu o tipă bi. Bărbaţii şi cuplurile se exclud. tel 0756.....

Pai ori esti bi ori esti uni , hotaraste-te adica barbatii de ce ar fi exclusi??Cat la cupluri , e placere dubla.

Tînăr, 25/1.85/75, drăguţ, căsătorit, cu ocupaţie, doresc cunoştinţă cu o doamnă între 25-40 ani, dezinteresată material. SMS de prezentare la tel 0758....

Cu alte cuvinte m-am plictisit de asta de langa mine dar n-am destui bani ca sa ma satisfaca o cur** , ma scuzati prostituata , ce tot zic domnisoara educata care ofera nopti de placere de neuitat.

Domn căsătorit, salariat, auto, 50 ani, caut prietenă cultă pentru relaţie discretă afectivă. Seriozitate. SMS la tel 0754.......

Din nou , domn casatorit de ce cauta o "prietena"?

Brunetă apetisantă, jucăuşă şi provocatoare ce te poate duce în culmea extazului, numai printr-un simplu telefon. Loc. tel 0742...

Domnisoara draga daca esti jucausa si te joci precum se joaca pisica cu ata atunci rog pe virgini sa nu te sune.

Sînt blondă, sînii mari, 36 ani, grăsuţă. Accept să fac dragoste cu atingeri fine. Se iau măsuri cu bădăranii. tel 0746....

Aveti grija domnilor , domnisoara nu glumeste , daca nu o satisfaceti sau daca ii vorbiti urat, se aseaza pe VOI.

Bună! Dacă vrei o aventură de neuitat, sună-mă! Sînt o blondă cu sînii mari şi funduleţ obraznic, deţin loc. Sex total. tel 0743....

Sex total?Hmm, da eu vreau doar o bucata de sex , ca eu am invatat la economie ca pana si utilitatea marginala poate sa te aduca in culmea fericirii.

Francez generos caut menajeră/amantă, tînără. SMS la tel 0740......

Superb mesaj , tot ce si-a dorit barbatul vreodata , o femeie pentru sex si o proasta care sa faca de mancare si curat dupa el cat domnul sta cu degetul in *** , dar totusi si asta e un serviciu sa nu fim rai.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?