miercuri, 21 octombrie 2009

CUM MORI FARA SA VREI

Duminica cand eram la munca am iesit pana in holul magazinului care lucrez sa iau putin aer si vorbeam cu un amic despre vrute si nevrute un om era pe marginea strazii linistit nu era sub influenta alcoolului. O masina rosie cu viteza foarte mare in curba deosebit de periculoasa il loveste pe cetateanu in cauza el vazand masina sare in sus si in cadere ii rupe oglinda la soferul grabit.Omul a sarit ca in filmele de actiune nu as vrea sa mai vad asa ceva niciodata.Eu cobor repede pe scarii iau numarul la masina,nu a oprit era sa se duca in sant dar a avut noroc si a plecat.Omul lovit a stat intitns in starada de la ora 15:45 pana la 16:30 pana ce a venit o salvare cu o domnisoara slaba vai de capul ei si un sofer si ala pricajit dar asta nu conteaza aspectul fizic.Dar ce ma nemultumit pe mine este vin dupa 45 de minunte se miscau foarte incet si mai sta omul vreo 10 minunte pana ce gasesc echipamentul,da e adevarat traim in Romania dar totusi omul acela putea sa moara nu din cauza soferului si din cauza sistemului din Romania da 15 km se parcurg in 45 de minunte.Dar sute oare in cat timp se parcurg?Asta n-am de unde sa stiu.Vine Politia Rutiera ia masuratorii se uita analizeaza constateaza eu nestiutoare de cauza ma pun martor si povestesc ce am vazut imi dau datele ca sa ajut un om nevinovat.Azi tot la munca vad ca imi suna telefonul de obicei nu raspund la numere necunoscute la asta am raspuns era Politia Rutiera eu uitasem de accident si intreb ca un om nevinovat:Ce am facut de ma cautati?Si imi reamintesc de accident,in scurt timp ma trezesc cu ei in magazin vin sa-mi ia declaratie cobor ma duc in masina lor stau si scriu declaratia de vreo cateva paginii semnez.Acum sper sa fie numai atata sa nu ma cheme pe la tribunal ca nu ma duc nici moarta.
Am un mesaj pentru soferii:Nu mai conducetii cu viteza mare in localitate ca acum a fost un adult dar maine poate fi un copil care nu ar rezista 45 de minunte intins pe strada.Cred ca viata e mai importanta ca graba ta.
By Roxana

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?