joi, 12 noiembrie 2009

Autenticitate in filme

Hmm, nici nu stiu cum sa incep acest post am incercat vreo doua modalitati si n-aveam continuare asa ca o voi face scurt si la subiect.M-am uitat si eu in sfarsit la filmul "Public Enemies" un film cu Johnny Depp , un film care a facut multa valva in lume pentru simplu fapt ca e cu Johnny Depp si pentru ca e un film cu mafioti in fine nu vreau sa fac recenzia filmului ce vroiam sa zic e ca in film apare un personaj care teoretic e din Romania, insa accentul englezesc pe care-l are , e asa de rusesc ca-ti dai seama de la o posta ca respectiva actrita nu a avut nicio legatura cu limba romana.Dar am zis sa nu ma grabesc si sa trag concluzii asa ca dupa ce am cautat pe IMDB am gasit-o pe respectiva actrita Branka Katic care joaca rolul lui Anna Sage in film si surpriza unde credeti ca s-a nascut ?In Serbia ,nu-i Rusia e drept dar nici Romania nu-i , asa ca "producerii" americani sunt atat de lenesi in a cauta actori romani care le-ar oferi filmului autenticitate incat cauta toti actorii din fosta URSS pentru a interpreta rolul romanilor.
Eh , ca sa vezi nu a fost scurt si la subiect dar oricum, a fost o palma peste fata ceea ce fac americanii si nu-i singurul film in care s-a aplicat asa ceva si nici nu cred ca o sa fie ultimul.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?