marți, 10 noiembrie 2009

Fiind baiet job cautam

Baiet fiind job cautam

Baiet fiind site-uri cutreieram
Si prin ziare cautam
Un loc sa ma angajez
Dar nu gaseam
Pe unde ma uitam
Doar de videochat dadeam
Job-urile bune cereau experienta
Dar de unde daca eu la facultate eram
Asa ca am apelat la credinta
Si roaga-te si roaga-te fiinta
Dar degeaba nimic nu s-a indeplinit
Nicio dorinta.
Si mai astept o zi si mai astept doua
UH , la naiba a inceput sa ploua
Ma pun iar pe cautat
Si iar de videochat am dat
Si ce sa fac ca nu-s fata
Sa stau cu cracii in sus sa mi se vada
Ca cica se castiga bine
Si nimeni nu te stie
M-as angaja ca vanzator
Dar si acolo vor prezenta feminina
Au mai ramas constructiile
Dar e criza si nimeni o casa nu ridica
Taxa de la facultate imi bate in geam
Eu ii deschid ea ma imbratiseaza
Eu o impusc in cap
La naiba proasta se ridica
Si-mi ia hainele de pe mine
Si fuge la urmatorul , poate la tine.
Baiet fiind job cautam...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?