marți, 29 decembrie 2009

ME vs VIDEOCHAT

Intr-o alta tentativa esuata de a gasi un job macar pe 2010 dau iar peste anunturi legate de videochat, asa ca impins de curiozitate intru pe site-ul unei firme de acest profil pentru a vedea ce ofera si am dat pe la comentarii sa vad ce zice lumea.Majoritatea lor erau femei multumite de ce se ofera altele cautau job si 2-3 baieti rataciti printre comentarii cautand si ei un job la care un raspuns era "Baieti angajez doar cei care mi se par interesati", o sa gasiti mai jos interpretarea mea asupra acestui comentariu.Asadar citind comentarii , m-am hotarat sa le las si eu un mesaj (care asteapta moderare) si ma indoiesc ca va fi postat sau daca va fi aprobat cu siguranta se va face pentru reclama si pentru a-mi sari lumea in cap si sa-mi zica de ce sunt asa invidios si imi e ciuda ca nu-s femeie si asa mai departe si sincer de asta am si comentat sa vad ce le poate capul.Asadar si prin urmare comentariul meu e acel site e urmatorul.
Am citit cateva comment-uri de aici si nu-mi vine sa cred ce a devenit Romania asta, un loc in care sexul se vinde ca painea calda fie e adult sau non-adult cum zicea un admin pe aici.O tara in care studiile nu mai au niciun rost iar oamenii devin din ce in ce mai superficiali.Nu-mi spuneti ca nu va vindeti cand faceti videochat poate asa vi se pare voua dar va vindeti cate o bucatica de suflet la fiecare user careia ii provocati placere.Sau poate altele pur si simplu nu au constiinta iar altele nu au de ales iar firme gen vixen profita din plin de acest lucru.Personal(probabil veti fi curiosi) sunt baiat si sunt la facultate si-mi caut un loc de munca de 6 luni si tot ce gasesc peste tot e videochat de la diferite firme care asigura castiguri exorbitante.Nu ma indoiesc ca nu ar fi asa.Unele comentarii mi s-au parut comice totusi, genul am sot si e cam gelos, sau ca n-as vrea sa afle nimeni, iar la comment-ul "angajez si baieti care mi se par interesanti", mesajul subliminal ar fi, baietii are atrag comunitatea gay, care-s cu muschii pana in gat s cu o "aparatura" peste 30 de cm.
P.S. Am vazut o data o masina cu vixen pe ea prin oras , ma mir cu de nu aveati femei alergand dupa ea ca sa le angajati sau baieti ca era o blonda la volan.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Bine le-ai zis. Felicitari

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?