sâmbătă, 19 septembrie 2009

Manusa e pe mana cealalta

Am tacut mult timp desi observam cum lucrurile se schimba.Insa dupa ce am vazut un video m-am gandit ca trebuie sa spun ceva.Inteleg ca negrii au fost sclavi ca au fost torturati ca au fost adusi din Africa impotriva vointei lor , insa de ceva timp acestia au fost eliberati din sclavie multumita lui Abe Lincoln.Acum acestia au foarte multe drepturi si sunt foarte multe legi si pedepse aspre impotriva discriminarii de orice fel, nu doar in ceea ce ii priveste pe negri.Chestia e ca negrii stiu sa profite de acest lucru.Nu sunt angajati undeva, nu e din cauza ca nu sunt calificati ci pentru ca sunt negrii, nu-s primiti undeva , un club spre exemplu , nu e pentru ca nu mai sunt locuri in club si la rand stau toate natiile de oameni , e pentru ca e negru.Nu stiu daca ati observat un film cu negrii, rar o sa vedeti un alb jucand in filmul acela si daca-l vedeti cu siguranta are rol negativ.Si videoclipurile muzicale is la fel.Se pare ca manusa e pe mana cealalta, negrii nu mai sunt discriminati ci discrimineaza.Priviti urmatorul filmulet si spuneti-mi intr-un autobuz scolar plin de copiii negrii de ce bat un pusti alb, doar nu o fi rasism probabil tot pustiu alb e de vina ca a indraznit sa se urce in autobuz sau ca i-a jignit in vreun fel.



Tin sa precizez ca romanii nu au discriminat negrii in mod intentionat vreodata , nu noi am inventat KKK , nu noi am fost nazisti si asa mai departe.Romanii privesc sau priveau cel putin pe negrii ca ceva ce n-au vazut niciodata, presupun ca pe timpul lui Ceausescu nu erau foarte multi in Romania si dupa revolutie nu stiau cum sa-i priveasca.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?