vineri, 18 septembrie 2009

Sedinta de partid

Sedinta de partid

Astazi a avut loc prima mea sedinta de partid pentru tineret.M-a rugat un prieten sa-i tin locul si pentru ca zona in care stau sa aiba un reprezentant.Mi s-a parut o sedinta de genul in care vedem la TV doar ca aici nimeni nu doarmea cat despre prezenta , asa si asa.Se scuza din punctul meu de vedere absenta pentru ca e tineret si mai au si alte lucruri de facut in afara de politica sau altii erau in alte parti tot cu interese politice.Sedinta a inceput teoretic la ora 17:00 insa a durat un pic pana au aparut si alti membri(din nou scuzabil) pentru ca erau de pe langa Iasi , oricum s-au inscris in sfertul academic.Sedinta incepe.Se discuta anumite puncte legate de partidul de tineret , chestii organizatorice fiind timp totusi sa se discute si de campania electorala pentru presedintie, totusi acesta este rolul principal nu?Promovarea candidatului partidului senior respectiv la presedentie.Nu mai conteaza faptul ca a venit un gardian de prin zona si ne-a rugat frumos sa eliberam sala insa dupa o discutie cu unul din membri ni s-a mai acordat 20 de minute.
Cand am iesit din sala un alt membru principal ma intreaba politicos , cum merg lucrurile la mine in zona, si i-am raspuns ca se putea si mai bine avand in vedere ca s-au promis multe si s-au facut putine , insa , spun in continuare,ca probabil ar fi fost la fel daca la primarie iesea partidul care a organizat sedinta la care am participat.Se pare ca dupa aceste afirmatii domnul respectiv si-a pierdut interesul de a mai discuta cu mine, lasandu-ma cu vorba in vant , crezand ca vreau sa-i discreditez partidul si nu asta mi-a fost intentia, doar ca sunt prea putin increzator in orice fel de partid fie el UDMR , PSD , PDL si asa mai departe.Nu a fost asa de rau intr-un final, deoarece am iesit cu toti cei prezenti la o terasa unde am avut timp sa mai discutam si am cunoscut mai bine o persoana care m-a facut intr-un final sa inteleg mai bine intentiile partidului respectiv si desi avea probleme de viata pe care le poate avea oricine incat sa-i faca sa-si piarda increderea in politica , ea crede in asociatia politica in care se afla si spera ca schimbarea sa vina de la aceasta.

P.S. Observati ca nu am dat nume , motivul?Pentru ca nu vreau sa fiu acuzat ca iau partea la vreun alt partid si ca incerc sa diminuez autoritatea si sa patez imaginea cuiva.

1 comentarii:

Anonim spunea...

salut,
ai punctat foarte bine in commentul tau despre ceea ce ar trebui sa se intample cu clasa asta politica si cu promisiunile neonorate fata de tineri de catre unii politicieni.
astept sa ne mai vedem si sa mai stam de vorba despre tot ce ar trebui sa facem noi tinerii . . . pentru tineri.

ps: salutari de la un "membru principal"

costel

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?