sâmbătă, 5 septembrie 2009

Ungurii au prins tupeu

Citisem acum doua zile cum ca maghiarii pardon secuii sa vezi Doamne au facut Adunare generala ca sa stabileasca imn si steagul care il vor folosi in infiintarea unui nou stat intr-un stat(Romania).Pai cum frate sa ai tupeu asta?Cand esti minoritate intr-o tara straina si sunt atatea tratate si dovezi si cronici care demonstreaza ca ARDEALUL e al nostru ei se bat cu pumnul in piept ca pamantul romanesc e pamant unguresc si striga in gura mare ca Ungaria va triumfa si nu le pasa de tratatul de la Trianon.Ce nu inteleg e cum naiba permite Romania dar si Uniunea Europeana asa ceva????O minoritate pe teritoriu romanesc sa-si fac stat intr-un stat major.Sa faca mexicanii si latinii asa ceva in America , pai intra garda nationala peste considerandu-se o lovitura de stat.Hai sa dam drepturi minoritatile dar nici inhalu asta mai urmeaza tiganii sa faca la fel si ce alte minoritati mai sunt in Romania si devine tara mea Rungaria sau Rromania.Am sa plec si nu am sa mai ma uit inapoi in aceasta tara de hoti si de cersetoare ce e asa cum s-a dovedit de-alungul anilor.Ne-a infipt UE sula in coaste sa dam drepturi minoritatilor si uite unde am ajuns , ziua in care o minoritate o doare undeva de legi si dovezi istorice si fac ce vor pentru ca Romania e asa de speriata de ce ar zice UE incat nu face nimic, iar ungurii sunt constienti de acest lucru si profita la maxim ca daca ii asuprim in vreun fel sar cu gura la UE cum ca nu le-am acordat drepturi.
Daca vreti sa stiti mai multe intrati aici : http://www.click.ro/Ultima_Ora/secuii-isi-stabilesc-astazi-granitele-si-simbolurile
Si totusi pana voi parasi aceasta tara in care fiecare face ce vrea am o dedicatie pentru unguri



Plus un mi pamflet al celor de la vacanta mare :

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?