marți, 22 septembrie 2009

Nokia 1100

Acum cateva saptamani cineva intreba daca nu am vreun nokia 1100 de vanzare, generatia 2001-2003 Germania.Am intrebat, stiind cat de vechi sunt, pentru ce anume se mai cumpara astfel de telefoane , doar n-o fi pentru baterie sau cum arata si in niciun caz pentru optiunile diverse pe care le ofera.In fine mi s-a facut o oferta de nerefuzat asa ca am inceput sa caut astfel de telefoane, am dat cautare si pe okazii.ro si vedeam niste preturi exorbitante pentru astfel de telefoane.Treaba devenea suspecta dar am continuat sa caut , fiind low on cash.In fine intr-un final a cazut toata treaba, telefoanele au fost vandute inainte sa am sansa sa le cumpar.Am inceput sa intreb in stanga si indreapta care e faza cu ele , de ce ar fi asa cautate si totusi de un cerc asa restrans?O idee aveam insa nu eram sigur si din nou Google mi-a oferit explicatia.
Autoritatile sunt constiente ca de ceva vreme gastile Europene sunt interesante in achizitionarea acestui tip de telefon si intr-un final s-a putut confirma si de ce:"Poate fi folosit pentru a accesa conturile bancare ale victimei folosind software special scris de catre hackeri.Hack-ul ii ajuta pe hoti sa reprogrameze telefoanele pentru a folosi numarul de telefon al altcuiva si sa primeasca SMS-urile lor inclusiv mTAN-urile(numere de autentificare pentru tranzactii mobile) de la Banci Europene.Totusi singurele telefoane care merg sunt Nokia 1100 facute intr-o anumita fabrica.Nokia a declarat ca nu avea idee de ce acestia plateau mii de euro pentru a cumpara aceste vechi telefoane.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?