vineri, 29 ianuarie 2010

Me VS Crazy

Un examen planificat de facultate m-a facut sa ma deplasez din zona in care stau pana in zona cu pricina.Pentru a ma deplasa am fost nevoit sa iau un mijloc de transport ca inca nu mi-au facut cadou ai mei o masina si nici nu m-am ***** cu cineva ca sa-mi cumpere una, asadar si prin urmare ca un student normal ma urc in autobus si astept sa inceapa aventura, excursia pana la facultate.Pentru inceput, o doamna in varsta se aseaza langa mine desi erau o multime de alte locuri libere, o doamna care din cauza frigului elimina apa din toate orificiile, o priveliste cu totul si cu totul minunata, iar dupa vreo doua statii imi arunca o privire "seducatoare" si ma intreaba in ce statie suntem, ii raspund si desigur observ mustata acesteia care era mai mare ca a mea, aproape ca eram invidios.In a doua parte a excursiei mele , urca o nebuna si da vorbesc serios.Imediat cum a urcat, a dat toata lumea la o parte pentru a ocupa un loc.Dupa ce se face lejera, scoate din geanta ei un set de tricotat.Ma uitam asa la ea si ma amuzam si ma gandeam in acelasi timp ca daca cineva o calca pe nervi era foarte posibil ca acea persoana sa primeasca un ac de tricotat undeva prin corp.Masina merge eu "admir" persoana nebuna si comportamentul acesteia.Timp de 2-3 minute la un interval de 10 secunde aceasta se oprea din orice activitate si se uita in aer cu o figura foarte greu de descris , ce as putea spune e ca se uita de parca totul era nou.Tot amuzant era si cand tipa la saracul sofer pentru ca deschidea usile in statiile de autobus , si-l critica si dojenea ca pe ea o trage frigul dar lui e bine si cald acolo , stand cu fundu' in cabina lui.Dupa ce a mers vreo cateva statii s-a mutat langa mine, va imaginati ce bucuros eram cand am vazut-o ca se indreapta spre mine cu acele alea de tricotat.Cat a stat langa mine nu a mai zis nimic dar cand s-a mutat din nou a inceput sa-i arate domnisoarei din fata un bilet cel mai probabil de la doctor, cu situatia ei de sanatate si ca are probleme cu piciorul (ca si cum creierul se afla in picior), apoi se uita in gol si zice "Mi-a zis doamna aia blonda sa ma duc la ea da, da sa ma duc la ea cand mai am probleme".Oke stiu ca nu-i frumos sa razi de astfel de persoane sau sa le critici , personal nu am nimic cu ele , dar am ceva cu aia care le lasa pe strada sau nesupravegheate.E periculos atat pentru siguranta celor de pe strada cat si siguranta proprie a acestora.Sfatul meu , mergeti mai des cu autobusu' ca e ca si cum te-ai uita la un show de televiziune LIVE.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?