luni, 25 ianuarie 2010

ME VS London Pub

Lume, lume , veniti cu muc pardon cu mic cu mare la deschiderea unei noi discoteci in cea mai frumoasa si civilizata parte a lumii, Miroslava.Dar destul cu gluma , avand in vedere cat de des ies din casa sunt un pic in urma cu noutatile, astazi insa, mi-am facut o mica actualizare.Dupa ce mi-am luat niste tigari, ies din respectiva toneta(cred) si vad un afis mare care anunta cu bucurie deschiderea unei discoteci in zona Miroslava, Iasi , unde mai exact n-am idee, avand in vedere ca nu sunt asa multe locatii prin zona de inchiriat pentru o discoteca.Un alt lucru care m-a amuzat, a fost nota din josul paginii care zice cam asa "Buna desfasurare a discotecii se va face cu ajutorul bodyguarzii-lor".Oke de acord , chiar este nevoie de asa ceva, dar ce fac frate cand ies din discoteca?Exista marea posibilitate sa ajung printr-un sant daca anumite persoane beau prea mult si incep sa se dea in stamba.Ca sa nu fiu rau totusi am dat un search pe Google sa vad ce gasesc despre London Pub si tot ce am gasit, au fost informatii de cel din incinta Hotelului Traian , nimic despre cel din Miroslava si ma indoiesc sincer ca acesta din Mirocity are vreo legatura cu acelasi pub.Probabil va fi o copie ieftina a celuilalt pub din Iasi, Dublin(camaruta aia de la Casa de Cultura a Studentilor).Sa vorbim un pic de muzica , is curios ce fel de muzica va fi , pe afis scria Dj Zeta si Dj Lore nume necunoscute pentru mine cat si pentru Google.O, da , presimt a good time.

1 comentarii:

DjBoB spunea...

a tinut evenimentu doua nopti....si pe urma bay bay...cica:)))))))

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?