duminică, 10 ianuarie 2010

ME VS IMPOZITE SI TAXE

Acum ceva timp am inceput sa urmesc un serial, mai mult documentar si anume "Penn and Teller BULLSHIT".Un serial care in fiecare saptamana face praf orice mit, orice credinta si orice moda la care oameni pun botul.Dar despre serial va voi vorbi in alt post.Dupa ce am urmarit un episod in care vorbeau despre taxe si impozite si cat de stupide pot fi am zis sa impartasesc un pic din cunostintele mele cu voi.Cea mai stresanta taxa pentru mine este cea pentru tigari pentru ca da sunt fumator de 2 ani de acum si in acesti ani preturile au crescut in mod stupid si nu numai la tigari si alte produse.Ce incearca sa faca guvernul prin aceste taxe si impozite?A da, sa ne controleze viata.Ce plm te freaca pe tine Boc ca eu fumez , eu si alte cateva milioane de oameni?Nu deranjam pe nimeni, nu imbolnavim pe nimeni decat pe noi si la naiba is constient ce boli as putea avea din cauza fumatului si totusi fumez, nu-mi spune ca-mi vrei binele, imi vrei doar banii.Si nu-mi spuneti , pai fumatul pasiv poate duce la cancer, RAHAT, exista cercetari, documente care atesta faptul ca nu exista cazuri de cancer care au fost cauzate de fumat pasiv.Dar nu e bine pentru mediu, RAHAT, planeta noastra are o atmosfera atat de puternica , incat poate invinge orice.Incalzirea globala e bullshit dar mai multe despre asta in alt post.Dar sa revenim la impozite si taxe care sunt introduse ca sa ne controleze viata par example alocatia pentru noi nascuti , aceasta a fost atat de mica incat nu-ti permiteai sa faci un copil , oare ce-ti zice asta?Oare ce vrea statul de la tine?Nu ca nu sunt bani, doar ca deja exista o problema cu suprapopulatia.Hmm, ce-ar mai fi?A da , scuza cum ca e criza economica , preturile cresc alarmant tot prin adaugarea de taxe si nu doar la tigari cat si produse alimentare etc , salariile scad incredibil.Pai explicati-mi si mie un lucru , cat nu a fost criza economica de ce preturile tot au crescut si salariile au ramas aproape la fel?Dar nu-i nimic, vanzarile vor scadea la tigari in scurt timp iar contrabanda va creste.Fuck it, suntem fucked.
P.S. Daca eu fumez si tu nu si te deranjeaza ca eu fumez, atunci nu sta langa mine si tipa-mi in ureche ca iti dau cancer.Si nu-mi transforma localurile mele preferate in localuri pentru nefumatori doar ca ai tu un bat infipt in locul unde soarele nu bate.Un caz in care o minoritate castiga.
P.S.S. Stiati ca 80% din pretul tigarilor=impozit?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?