duminică, 31 ianuarie 2010

ME VS Florin Salam

De cateva zile aud ba la radio ba la tv "Florin Salam si Eurovision",dar de abia in aceasta seara mi-am facut curaj sa vad despre ce e vorba.Si nu pot spune decat ca de foarte mult timp nu am mai ras in asa hal.Oameni buni nu spun ca piesa ar fi rea si e foarte posibil ca aceasta sa fi fost respinsa doar pentru simplu fapt ca e cantata si de Florin Salam , pentru ca desi piesele sunt anonime cand sunt jurizate , vocea lui Salam e inconfundabila(daca nu ia pastile pentru gat), asadar era foarte usor sa-ti dai seama ca e artistul preferat al manelistilor dupa vocea ragusita a acestuia.Dar sa va spun de ce m-a starnit rasul , primul rand piesa a fost cantata la Mamaruta si a fost Live pardon s-a facut playback, in al doilea rand m-a amuzat tipul de la pian care canta help me de parca era hamster , mergand mai departe ajungem la prima persoana care canta , imbracata foarte decent pentru o emisiune TV , cu o prezenta , nu asa de scenica.De domnisoara care canta nu ma iau ca aceasta a cantat bine si frumos, cat despre prietenul meu Salam, acesta canta din cand in cand cate un vers doua alea lalaite ca de obicei.Oricum dupa parerea mea e mai buna piesa decat cea de anul trecut , piesa de pitipoance, Balkan Girls, hmm bleah my opinion. Dar ca sa nu va mai plictisesc priviti si va minunati la aceasta minune muzicala.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?