miercuri, 1 iunie 2011

1 IUNIE



Uite asa a venit 1 iunie si tot asa a si trecut, adica repede.Imi aduc aminte cand 1 iunie era o sarbatoare a copiilor , nu a magazinelor de a face vanzare babana sau de a promova nu stiu ce rahaturi pe spatele copilasilor.Astazi am trecut si eu un pic prin Moldova Mall la o mica inghetata, dar nu pentru ca sarbatoream ziua copilului ci altceva mai important pentru mine, ca nu mai sunt copil, sunt mare(cum s-ar zice) si iubesc.SO, cum ziceam am mers la Mall si surpriza(de fapt nicio surpriza) , ce vad eu la food court, copilasi, copilasi si iarasi copilasi(rasfatati).Cineva zicea "pai stai, daca se duc odata pe an ce e asa de rau in asta", rau nu ar fi nimic in asta, doar ca din cate vedeam eu era un fel de excursie cu clasa, pai cum pisici mei , tu ca educator sa duci elevii la KFC?Ce nu le dai si o bere si o tigara ca sa stie de mici ce si cum(exagerez).Poate ca sunt si eu un pic ipocrit ca si eu mananc rareori pe acolo cand sarbatoresc ceva, nu obisnuiam, dar se mai schimba lumea, dar eu am o varsta sunt constient ce si cum bag in corpul meu si se stie ca mancarurile gen KFC , McDonalds si altele nu-s tocmai sanatoase.Insa ideea mea era ca, in afara faptului ca aia ar fi trebuit sa fie o excursie, poate la un muzeu sau in botanica, imparteai un balon, doua, o acadica, un suc si o plimbare si nu neaparat la kfc si totodata nu e singura data cand vezi puslamele pe acolo la food-court.Nu de alta dar am mai vazut ca dupa ora doua dupa ce s-a sunat clopotelul, sa apara odraslele sa cheltuie vreo 30-100 RON pe zi din banii parintilor prea ocupati sa stie ce fac copilasi lor.

Noh ce sa mai zic, LA MULTI ANI de ziua copilului si toate cele bune.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?