vineri, 3 iunie 2011

Casuta vocala alias voicemail


Acum ceva timp ma tot batea un gand, ma batea de aveam vanatai pe creier( si voi acuma, la altceva nu puteai sa te gandesti?)Sincer, da, insa mi s-a reprosat de vreo cateva ori ca am casuta vocala, lucru care l-am facut si eu altora.Insa daca stam si gandim un pic obiectiv, nu e nimic rau in avea casuta vocala, este ceva chiar foarte util totusi a ramas mentalitatea de dupa revolutie cand au aparut la noi retelele mobile, gen "BAH, tu-s casuta ta, m-ai prins mi-ai luat x centi".Asta a fost acum ceva timp, dar acum de ce ne-am face griji?Cel putin cei care nu sunt pe abonament si nu numai, isi permit sa lase un mesaj vocal ca tot din minute iti consuma deci practic nu te costa nimic in plus.Si cei care-s pe abonament isi permit sa lase mesaje vocale, mai putin cei care au abonamente mari pentru telefoane "shukare".Totusi de ce zic ca e utila casuta vocala?Pai daca te apeleaza cineva in timpul unui curs, unei ore sau pur si simplu cand esti ocupat si nu poti vorbi la telefon, in loc sa fi marlanca(si zic asta ca mai mult fetele practica asta) sa stai aplecata sub banca sa vorbesti la telefon in soapta doar ca sa zici suna-ma mai tarziu sunt la ora.E mai simplu sa-ti lase mesaj vocal, iti zice ce are de zis, esti interesat, suni dupa, daca nu atunci ignori, un alt bun motiv de a avea casuta vocala, modalitate de a evita sa vorbesti cu persoane nedorite.
Inca un plus pentru casuta vocala ar mai fi faptul ca o poti personaliza, sa lasi un mesaj de intampinare, poti alege o melodie sau un simplu "buna, nu pot vorbi, lasa un mesaj si te voi suna".
Deci in concluzie puneti din nou casuta vocala in functiune ca o sa va scuteasca de stres si de discutii inutile cu profesorii.

P.S. Incercati sa renuntati la reflexul acela de a inchide atunci cand intra casuta vocala, ca daca tot a intrat nu are rost sa inchideti ca oricum minutul este luat.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?