sâmbătă, 11 iunie 2011

A FI sau a nu FI ... FEMEIE!!!





Este si asta o intrebare.

Traim intr-o lume unde egalitatea nu exista sunt de acord, insa traim si intr-o lume in care multi striga egalitate si de fapt nu au idee(sau pretind ca nu stiu) ca detin puterea.Vreau sa stabilesc de la inceput ca intentia mea nu e de a denigra femeia sau de a o pune pe un piedestal, urmatoarele randuri reprezinta pur si simplu ce observ si poate ceea ce se si intampla cu adevarat.
Nu inteleg de ce inca mai exista femei care spun ca sunt discriminate la locul de munca sau in public si asa mai departe.Sincer eu nu vad nicio discriminare in ceea ce priveste femeia, mai degraba as zice ca barbatii sunt discriminati in ziua de azi, nu fac pe victima, dar daca ar fi sa ne uitam un pic in jur am observa urmatoarele:
-femeia poate oricand sa-ti ia randul la vreo coada fara ca cineva sa se supere
-femeia are intotdeauna intrare gratis peste tot
-femeia are mai multe sanse de a se angaja decat un barbat daca isi arata cracii
si tot asa.
Toate aceste lucruri, totusi, nu se aplica tuturor femeilor desi am lasat impresia ca asa e.Lumea de astazi e o lume a aparentelor, iar femeile sunt cele mai bune la pastrarea acestora si de a le face cat mai placute asa ca e normal ca multi sa puna botul.Daca femeile sunt manipulatoare, nici barbatii nu-s mai buni, avand in vedere ca ei sunt cei manipulati si se lasa jucati pe degete.Ca sa nu mai vorbim de faptul ca sunt masculi(alfa) care cred ca sunt buricul pamantului si se lasa si ei acaparati de ideea de aparenta si ceea ce e pe dinafara nu coincide neaparat cu ce e in suflet sau in cap.
In fine, nu sunt invidios si nicidecum misogin sunt doar niste ganduri si niste observati din lumea de zi cu zi, poate ar fi mai multe de zis, dar nu stiu eu cum asa ca ceea ce am uitat sau nu am mentionat, puteti scrie in comentarii si discutam civilizat.

2 comentarii:

Alexandra Bohan spunea...

Adevărul este că sexul este o armă foarte puternică în societate. Contează, însă, cum anume o foloseşti. Şi, de ce n-am recunoaşte-o?, femeile fac asta mai bine ca bărbaţii. De aici avantajele şi discriminările aferente... :)

Alin spunea...

Chestia care nu o inteleg eu e, de ce aceleasi femei tipa discriminare?

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?