joi, 16 iunie 2011

SA SLABIM!!!!




"Vrei sa slabesti , nu merge, nu insista, combina-te la heroina sau cu-n partener bolnav de Sida" , incep acest post cu niste versuri de la Parazitii pentru ca adevarul este urmatorul, multi am incercat sa slabim , putini am reusit.Eu sunt un mare cunoscator al acestei cauze, deoarece ma chinui sa fac asa ceva de cand am devenit constient ca in lumea asta, totul este superficial si nu ca as vrea eu sa ma dau in rand cu lumea, dar mai e vorba si de sanatate, de fapt de sanatate in mod expres.Asadar sunt muuuuuuuuuuulte produse pe piata care cica ajuta la slabit, sincer sa fiu am incercat si eu cateva, am incercat capsule care reduc pofta de mancare, am incercat sirop de aloe vera, prafuri si tot degeaba, nici macar un kilogram asa de ras.Macar de ar fi 10 lei bucata, dar is destul de scumpe, preturile fiind de la 100 de ron in sus pentru ce promit producatorii ca te-ar ajuta sa slabesti pana la 7 kg daca vrei mai mult cumperi mai mult si tot asa.Ca sa te convinga mai pun si marturii pe site care par destul de dubioase sau doctori care cam seamana cu actori.De fapt si de drept ce fac ei, iau anumite substante care exista in mod natural in anumite produse sau chiar in farmacii, le dau nume pompoase, origini exotice si te fac sa cumperi.Spre exemplu, multi se lauda ca in compusul lor se afla omega 3 care ajuta la scaderea colesterolului si la inmultirea florei bacteriene care ajuta la metabolism.Desigur ca ei il sintetizeaza din nu stiu ce alge de pe nu stiu ce continent, dar uite ca eu am gasit acelasi compus la farmacie cu 10 lei flaconul in loc de 170 cat ar costa pe un site de care va vorbeam mai sus.Nu stiu daca ajuta la slabit neaparat, totusi e posibil ca m-am cantarit la un interval de vreo doua saptamani si pare-se ca un kil juma mai disparu', tin sa precizez totusi ca luand aceste capsule mi s-a imbunatatit un pic memoria, mi se pare mai usor sa retin ceva acum decat inainte.
Inainte de a incheia mai zic o chestie e mai usor sa slabesti decat sa te mentii.Acum cativa ani am slabit in 3 luni in jur de 30 de kg doar cu fructe si iaurt (am fost si eu vegetarian) si in 2 ani le-am pus la loc.Recent, in ultimul an am reusit sa slabesc in jur de 19 kg mancand cu o lingura, doua mai putin, un pic de miscare seara, pe langa faptul ca nu am mai lenevit asa de mult.Presupun ca unul din trucurile legate de slabit, e activitatea continua, nu sta o zi fara sa nu faci ceva.Totodata am observat ca mai ajuta, daca mananci acelasi lucru pe o perioada lunga de timp si desigur mai slaba in grasimi si calorii , gen piept de pui cu un pic de branzica si un ou.
Asa ca cei care se lupta cu acele calorii greu de doborat, va urez succes.

2 comentarii:

Anonim spunea...

defapt... slabesti ca iubesti :D eu la fel patesc

Anonim spunea...

daca nu mananci DULCIURI,PAINE,orez si tot felul de preparate din faina de grau sigur slabesti si te mentii:D eu nu pun un kg in plus de 4 ani :)) doar datorita acestei ''diete'' tinuta 2 luni de zile...da va avertizez : E GREU . Ambitia este prima arma principala :P ps: am slabit 10 kg(de la 65 la 55)

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?