duminică, 30 august 2009

OSESIA FEMEILOR

Orice femei are o obsesie asa s-a nascut cu ea si uneori poate renunta la ea alteori nu.Si eu am obsesia mea bijuteriile de argint si gentile de orice fel dar aici nu vorbim despre obsesile mele ci despre a altor femei care uneori exagereaza cu astea si cea mai intalnita osesie este cumparatul de pantofii.Persoanele de sex feminin sunt indragostite si de anumite culorii de pantofii depinde de gust.Cel mai mare hobby al femeilor este sopping-ul la unele in fiecare zi in fiecare saptamana depinde de situatia lor financiara.Femeile iubesc cel mai mult pantofii primiti cadou ca nu fac nici un efort pentru ei nici macar nu se obosesc sa mearga pana la magazin.Unele renunta chiar si la cei dragi pentru ai-si obtine interesele.Femeilor aveti grija ca uneori raniti fara sa vreti aveti grija de voi si de cei din jur.Azi navigand pe net am gasit un video care e in tema cu subiectul va rog sa-l urmariti.


By Roxana

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?