marți, 4 august 2009

Show eroic/erotic

N-am mai scris de mult pe blog stiu.Poate din lipsa de subiecte , poate de lene motive se pot gasi multe dar in fine.Oricat de lene mi-ar fi fost trebuia sa las totul deoparte si sa va scriu despre urmatorul subiect.O domnisoara pe care nu o cunosc dar deloc , imi da add si imi face o oferta pe care se pare ca o pot refuza.Insa in loc sa va povestesc despre ce e vorba , va arat discutia.


.Alin: si tu esti???
marina capuzzo: buna
marina capuzzo: cun sunt?
.Alin: salut
.Alin: pai de fapt cine esti
marina capuzzo: eu sunt o fata care fac show erotic la web
.Alin: asa si cum pot fi de ajutor?
marina capuzzo: dak vrei sa cuperi
marina capuzzo: cumperi
.Alin: poate , daca mi zici de unde ai id u meu
marina capuzzo: d p net sau schimb de liste
.Alin: asa in fine..
.Alin: si la ce pret sunt serviciile tale?
marina capuzzo: pt inceput
.Alin: da?
marina capuzzo: ]1euro15min
marina capuzzo: trimiti si incep
.Alin: si presupun ca ti transfer pe tel..
.Alin: aham..
.Alin: pai si de unde imi dau seama de seriozitate?
marina capuzzo: da pe tel
.Alin: pai si de unde imi dau seama de seriozitate?
marina capuzzo: trimite-mi si o sa te convingi si p urma o sa mai cumperi
marina capuzzo: astept
.Alin: mai spre seara...
marina capuzzo: ]acum pot
.Alin: demonstreaza mi macar ca ai webcam...
marina capuzzo: trimite-mi un euro si iti demostrez
marina capuzzo: dupa ce primesc incep
.Alin: sunt o persoana mai sceptica trebuie sa fie ceva palpabil ca sa fiu sigur..
marina capuzzo: treaba ta
Last message received on 04.08.2009 at 19:56
marina capuzzo: vand filmulet xxx real cu mine pret 1euro-orange..cei interesati buzz

Daca va intereseaza id-ul domnisoarei e mayamarina@yahoo.com si pentru incepatori pretul ei e de 1 euro pt 15 minute de live sex show.:))

P.S. Va trebuie un telefon cu credit si cunostinte de a transfera credit si desigur credinta oarba ca e pe bune.
Cine incearca sa-mi zica , chiar daca e in gluma.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?