joi, 27 august 2009

SUPERNATURAL

Stiu ca multi fanii din Romania asteapta sa apara noul sezon al serialului SUPERNATURAL care apare pe 10 septembrie mai sunt 15 zile mult pentru iar pentru alti putin.Oricum eu astept sa apara noi episoade ca imi place foarte mult acest serial care este bine facut oricum cand am inceput sa ma uit la acest film nu puteam sa dorm noapte si cel mai tare m-am speriat in sezonul 1 episodul 5 cel cu Bloody Mary dar am trecut si peste asta si mam uitat in continuare la serial.Cei ce nu cunosc poveste o voi prezenta in cateva randurii :
Supernatural este povestea lui Sam şi a lui Dean, doi fraţi uniţi de acelaşi destin: ei călătoresc prin pustiul câmpiilor americane cu misiunea de a găsi şi a ucide cele mai înfricoşătoare creaturi ale întunericului, de care oamenii au auzit doar din legende şi superstiţii. În timpul acestei lupte cu răul, Sam descoperă că are o serie de abilităţi paranormale: ciudatele sale viziuni prevestesc moartea celor din jur, dar şi apropierea pericolelor. Încurajaţi de propriul tată să se avânte în această aventură pentru a găsi creatura care le-a ucis mama cu mulţi ani în urmă, cei doi fraţi declanşează o adevărată vânătoare a demonilor: vampiri, vârcolaci şi fantome, acestea sunt doar câteva dintre creaturile cu care Sam şi Dean se confruntă.
Va prezint si primul promo facut pentru sezonul 5 episodul 1 care se v-a intitula:Sympathy for the Devil. Vizionare placuta.

Am mai gasit de asemenea un video care ne prezinta 5 minunte din serial asa ca bucurativa de el:D.

Imi cer scuze pentru galacia provocata de public la prezentarea serialului.
By Roxana.

1 comentarii:

Anonim spunea...

e super serialul...imi place foarte mult bravo

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?