miercuri, 11 mai 2011

Aia cu lasatu' de fumat


Prima parte a "aventurii" mele, din cate am inteles, a avut un efect dramatic se pare, insa totusi in aceste trei zile am observat ca nu e usor sa te lasi de fumat deodata, asa ca simt nevoia sa precizez cateva lucruri.In aceasta, a treia zi de cand am spus ca ma las de fumat, trebuie sa specific ceva si anume ca nu am reusit tocmai ceea ce-mi propuneam cum ziceam, sa ma las complet de fumat, insa spre surprinderea mea cat si a nervilor mei, am reusit sa fumez mai putin si anume 4-5 tigari pe zi.E adevarat ca am simtit unele "socuri" fuman mai rar si anume , dureri de cap, nevoie nebuna sa fumez si ameteli atunci cand trageam primul fum dintr-o tigara dupa multe ore de "chin".Insa am simtit si beneficii cum ar fi faptul ca fumand mai putin, ma trezesc mult mai odihnit si mai devreme.
Oricum au trecut doar trei zile, nu ma pot pronunta acum daca asa va fi si peste o saptamana.Sper ca daca nu ma las de tot de fumat , sa ma rezum macar la cinci tigari pe zi.
Multumesc pentru sprijin si voi mai reveni cu detalii.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?