sâmbătă, 14 mai 2011

GUESS WHO! (stii deja)



Guess whoo, WHO? GUESS WHO!!!!!!!! WHO???? GUESS WHO ma GUESS WHO!! aaa guess WHO!!! .Da domle guess who, revine cu o piesa noua si una foarte motivanta ca sa nu zic tare cum ar zice tot omul.Pana sa ajungem la melodie totusi, trebuie sa vorbesc un pic , cu nostalgie de zilele in care guess who, cat si spike faceau parte din ANONIM si erau promovati de PARAZITII.De ce anume s-a rupt colaborarea nu am idee.E drept ca atunci cand era ANONIM stilul era foarte " a la " Parazitii, insa baietii au evoluat si toata stima pentru asta.Nu cred ca as avea ceva de reprosat, chiar daca sunt acuzati ca muzica lor e comerciala, recunosc de acelasi lucru l-am acuzat pe puya, ca cine ar fi el sa ne zica de problemele noastre si mai faca si bani din asta ca le pune in versuri si pe muzica.Guess Who, insa, prin melodiile sale motiveaza omul, stiu ca pe mine m-a motivat si mi-a ridicat spiritul cand i-am ascultat noua melodie.A, da, noua lui melodie e "oriunde te duci/stiu deja".Nu cred ca mai are rost sa-i fac eu reclama avand in vedere ca se afla pe facebook postata de n-oameni.
Ce vroiam eu sa fac e sa comentez un pic pe marginea versurilor lui Guess Who(doar nu degeaba-s la litere).
Prima parte a melodiei, "oriunde te duci", are un mesaj simplu, "don't worry be happy".Chiar daca e pe un fundal poate ceva mai trist, mai realist progresand spre un stil mai dur cu bassul pe care-l implementeaza baietii.De asemenea artistul pomeneste si de "deja vu" si exista o zicala, cum ca senzatia aceasta inseamna ca te afli pe drumul care trebuie(parca intr-un film am auzit asta).Pe langa ideea de orice s-ar intampla sa fi cu zambetul pe buze, versurile te mai indeamna si sa mergi drept prin viata, ca e viata ta nu a altuia si ceea ce ai e ceea ce meriti si daca vrei mai mult doar tu poti schimba asta(in partea a doua a melodiei "stiu deja").
CAPUL SUS, SPATELE DREPT, ZAMBETUL PE BUZE(ORIUNDE TE DUCI).
Partea a doua intitulata "stiu deja" se pare a fi o batalie a artistului cu sine, desigur in versuri.La inceput, parerea mea, partea mai dura a acestuia incearca sa motiveze partea mai slaba prin cuvinte duri si prin afisarea realitatilor crude, insa roata se intoarce cum s-ar zice si cel slab devine puternic, se ridica si-si spune "Stiu deja, intr-o zi o sa ajung cineva/si stiu , da , da, ca nu e doar imaginatia mea".
Concluzia partii a doua a melodiei e simpla, oricat incearca altii sa te bage in pamant, sa te "motiveze" inconjurandu-te de rau, sperand ca vei fi destul de puternic sa te ridici singur fara ajutor, sa-l privesti in ochi sa te ridici si sa spui ice si cel slab devine puternic, se ridica si-si spune "Stiu deja, intr-o zi o sa ajung cineva/si stiu , da , da, ca nu e doar imaginatia mea".




1 comentarii:

Anonim spunea...

nu

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?