duminică, 8 mai 2011

O noua aventura

Nu am m-ai scris de foarte mult timp aici, desi nu stiu cati mi-ar fi dus lipsa, oricum absent total din zona blogurilor nu am fost, scriind ocazional pe blogul lui Q(il gasiti la bloguri acolo).Acum insa m-am decis sa fiu ceva mai fidel propriului meu blog si sa va bat din nou la cap cu gandurile si ideile mele de zi cu zi.Voi incepe cu un proiect care mi l-am propus care-mi poate schimba viata doar in bine. Am decis sa ma las de fumat.Nu radeti, ca stiu ca e greu si multi au incercat putini au reusit.Nu cred ca te poti lasa de fumat deodata, sevrajul intervine repede si nu neaparat pentru ca nu ai nicotina in sange, ca este destula din cate am citit, ci pur si simplu, faptul ca nu ai tigari, faptul ca renunti la ceva care de ce sa nu recunoastem te defineste si ti-a fost alaturi foarte mult timp.Stiu suna ciudat ca personific un pic tigara insa presupun ca asta inseamna sa fi dependent.Recunosc ca nu ar fi prima data cand incerc asa ceva insa de data asta am sa fiu ceva mai serios deoarece am anumite planuri in minte care necesita bani si consider ca as economisi enorm daca as renunta la acest viciu.
Fumatorii care vor sa renunte la aceasta dependenta au o singura teama, faptul ca se vor ingrasa, sau poate e doar a mea, dar e legitima, pentru ca in momentul care scriu acest articol se fac cinci ore de cand nu am mai fumat si deja tendinta e sa ma duc sa fac un sandwich, sa nu mai zic de faptul ca ma doare capul, ca imi este frig si cald in acelasi timp.Desi sunt fumator doar de 3 ani poate nu pare mult timp si ca as putea sa ma las usor de fumat, e destul de greu si asa credeti-ma.Cel mai greu este sa gasesti altceva de facut atunci cand iti vine sa fumezi si sa fie altceva in afara de mancat.Un site foarte interesant incearca sa-i invete pe cei care vor sa se lase de fumat , ce implica acest lucru http://www.sfatulmedicului.ro/Fumatul-si-efectele-acestuia/sevrajul-nicotinic-ce-este-cum-se-manifesta-cand-apare_528. Dintre simptomele de sevraj voi mentiona cateva si mai multe detalii despre acestea o sa gasiti pe site-ul mai sus mentionat.
-Nevoia acuta de a fuma ("imi cere organismul", "as da orice pentru o tigara!").
-Nervozitate, iritabilitate, anxietate ("n-am astampar").
- Frustrare sau furie, depresie.
- Ameteli ocazionale, dureri de cap ("am capul greu").
-Senzatie de foame.
-Tremor
-Transpiratie
-Tuse.
-Tulburari ale somnului
etc
Asadar lucrurile sunt serioase si voi avea nevoie de orice gram de vointa pe care-l pot scoate din mine si de ajutorul celor din jur pentru sustinere.
Acestea fiind spuse, voi incerca sa va mentin la curent cu ceea ce se mai intampla cat incerc sa ma las de fumat si de cate ori voi cadea in pacat.
Cu Dumnezeu inainte, sa ne auzim cu bine.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?