miercuri, 18 mai 2011

WE ARE FREE

Daca am scris un pic despre muzica, ma gandeam sa continui pe aceiasi linie.Acum ceva timp cineva a postat un videoclip pe wall-ul meu foarte interesant,bine muzica, nu neaparat videoclipul.Versurile sunt luate dintr-un eseu celebru scris in 1997 de catre Mary Schmich, o scriitoare pentru ziarul Chicago Tribune.Un eseu ce contine niste sfaturi incredibile de viata, recomandate pentru toti.Sfaturi care le-am ascultat cu atentie si mi s-a facut pielea ca la gaina pentru ca-mi dadeam seama ca daca am face toti ce zice acest cantec poate ca am trece prin viata mai mereu cu zambetul pe fata pentru ca intotdeauna conteaza ce faci si cui ii faci cat si persoanele ce te inconjoara si felul cum se comporta cu tine.Ideea intr-un final ar fi moderatia dupa parerea mea.Va rog sa ascultati cu atentie ca nu o sa va para rau si pentru cei care poate isi mai pierd increderea din cand in cand, aceasta melodie cu siguranta o sa va ridice moralul.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?