sâmbătă, 21 martie 2009

Inselatorie Raiffeisen Bank


Stiu ca n-am mai scris de cateva zile pe blog insa era imposibil sa nu scriu despre acest mail ciudat care l-am primit de la Raiffeisen Bank.Un lucru si mai ciudat e ca nici eu niciun membru al familiei mele nu au card sau vreo altfel de relatie cu Raiffeisen Bank.Si din cate stiu eu , atunci cand iti faci un card sau un imprumut bancar rareori se intampla sa-ti ceara si email si care ar fi fost sansele ca ai mei sa dea chiar mailul meu , en fin , ca idee ca sa stiti pe ce sa NU "clickuiti".
P.S. Inselatoria e asa de bine pusa la punct incat baietii nici nu s-au obosit sa scrie mailul ci pur si simplu au facut print screen si au atasat un link la poza pentru a da cat mai usor click pe link-ul lor.
PATETIC.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?