marți, 24 martie 2009

O "lady" adevarata

Intotdeauna m-a amuzat prostia si de asta urmaresc anumite site-uri , nu dau nume, ca sa vad si eu ce fel de specimene traiesc pe acest pamant rotund care pentru alti e plat.Intrand pe un anume site la care voi da si link sa va uimiti si voi , am observat o "lady" adevarata.Din cate stiu eu femeie/fata cand are un bebe se maturizeaza si vede altfel viata cu alte cuvinte nu vede nimic altceva decat copilul si ceea ce il inconjoara.Pentru urmatorul specimen nu este cazul , pentru ea faptul ca are un copil ii da motiv sa arate pe internet ca arata "superb" chiar daca are un bebe.
In fine sa vedeti ca nu vorbesc prostii si sa nu imi spuna nimeni ca sunt misogin ca vorbesc despre prostia unei femei , click AICI si AICI .
P.S. Acum ma intreb oare o fi copilul ei? Si oare va deveni la fel ca ea...?

1 comentarii:

Anonim spunea...

am mai auzit cazuri in care femeia a suferit u soc dupa nastere, intrucat considera ca fiinta este mult prea fragila sau ca nu poate sa il creasca, etc... insa aici vorbim de prostie si culmea e atat de mare prostia asta incat nu are rusine:|
PS: macar dak era frumoasa.... dar nu e

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?