vineri, 27 martie 2009

Sofer de sofer

Salutare din nou.Astazi, printre altele, am fost si pe la bunica la spital si acolo m-am intalnit si cu bunicul.Am vorbit cu ea mi-a zis ca se simte rau ca intotdeauna, am incercat sa o consolez asa cum pot eu ca nepot si apoi am luat-o la pas cu bunicul.Cand ajungem sub pod la gara , bunicul meu avand o varsta inaintata merge mai greu insa un sofer grabit de Bucuresti cu nevasta pe locul pasagerului care era preocupata cu telefonul mobil iar acest om alias sofer incepe sa claxoneze ca bunicul mergea prea incet si eu la fel ca sa am grija de el.M-am enervat si am bolborosit si eu ceva in limba mea si el ceva in limba lui de bucurestean si a mers mai departe dar m-a enervat la culme.

P.S.1 Eram pe trecerea de pietoni.
P.S.2 Stiu ca era Bucurestean dupa numarul de la masina si nu , nu era din leasing.

In other news/Alte stiri pe scurt

1.Spitalele romanesti inca mai practica doua persoane in pat chiar si pe holuri , iar pentru cei ce nu se pot ridica in fund in pat avand in vedere tehnologia romaneasca , se leaga una bucata sfoara de pat iar de celalalt capat te ajuti ca sa te ridici.In tarile civilizate exista paturi medicale cu telecomanda care te ridica cat si cum vrei si stai tot intins si relax.

2.O plimbare cu maxi taxi de Voinesti inseamna un miros incredibil de frumos cand se urca cei care se duc in Slobozia si o muzica rafinata cum ar fi manelele.Dar cand te grabesti sa ajungi acasa ca esti obosit si ca ti se taie picioarele , te sacrifici.

3.Tot in maxi taxi o intamplare interesanta.Se pare ca e la moda ca atunci cand urci sa pastrezi locul pentru o persoana care urca la jumatatea drumului iar oamenii obositi si rupti in doua de munca sa stea in picioare.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Dar in Romania nu mai exista respect pentru nimeni si nimic;asa ca nu te ingrijora ca in spitalele romanesti stau cate doi in pat(asta as zice ca e un caz fericit
);eu am informatii proprii ca in unele spitale din iasi stau si cate patru in pat asta daca prind loc si nu raman pe scaun.In privinta intamplari tale din maxi taxi e stupida dar tine cont ca suntem romani si nu avem cum sa-i civilizam pe toti romani majoritatea asculta manele;si care asculta manele sunt certati cu apa si sapunl.Soferul''bucurestean'' poate nu cunostea regulile de circulatie sau era prea grabit sau avea ciuda pe iesenii.Deci daca nu ne educam unul pe altul nu vom ajunge sa traim niciodata ca in occident.

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?