luni, 16 martie 2009

Unde e berea romaneasca???

Se pare ca Quadroq mi-a luat-o inainte insa nu se poate ca sa nu scriu si eu pe blog ce s-a intamplat sambata seara avand in vedere ca eu sunt fan Silva bruna(BEST SERVED COLD).Avand in vedere ca a fost ziua mea am iesit sambata cu ei asa dupa posibilitatile mele si am mers prin vreo 4 localuri,Habiba, Legend, Moulin Rouge, Kaze si vorba lui quadro in meniu avea loc dar nu si-n frigidere.Silva e o bere romaneasca foarte buna iar cea bruna e si mai buna , macar in moulin rouge am gasit un substituent (Ursus black) dar nu avea aceiasi tarie dar tot era buna. Parerea mea e ca respectivele localuri n-au facut studii de piata sa vada ce se vinde , acum nu zic ca aceste 4 localuri ar trebui sa tina cont de parerea la 3 persoane dar sigur sunt mai multi iubitori de Silva bruna decat eu si cu prietenii mei.

P.S. Happy B-day to me.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?