marți, 30 iunie 2009

Bacalaureat:Recapitulare

Cu toti am trecut de jumatatea Bac-ului, alti cu bine alti cu rau , alti cu note mici altii cu note mari, dar ce conteaza , jumatate s-a dus a mai ramas un pic, da' il dam noi gata.
Vroiam sa va povestesc cum a decurs Bacalaureatul pentru mine pana acum.

Ziua I: Emotii de oral, Romana , 3 comisii si zeci de elevi ce-si asteapta numele sa fie strigat.Alti elevi dinaintea mea ieseau si incepeau sa zica , "mah ce comisie".Vine randul meu , al treilea de pe lista.Intru in sala , extrag un bilet imi iau ciorna si incep sa mazgalesc foaia cu idei si ganduri legate de text , desi informatia nu prea era de gasit in aceasta.Vine randul meu.Mi se spune sa raman in banca si sa incep sa citesc.Emotii si mai mari si totusi incep sa redau informatia de pe foaie.Am vorbit mult , legat de subiect si o idee personala , nota finala , maxima.Comisia imi ureaza bafta mai departe le zic multumesc.

Ziua II: Din nou emotii de oral , Engleza , 3 comisii si zeci de elevi ce-si asteapta numele sa fie strigat.La fel , alti care intrasera inaintea mea incepeau sa zica "mah ce comisie".Nu conta , pentru ca stiam la ce sa ma astept.Ma striga, arat buletinul si intru in scoala.In sala profesorii la masa , le prezint si lor cartea de identitate si imi extrag biletul.Ma asez in banca si incep sa scriu tot ce stiu.Termin primul , raspund primul.Totul merge lin , fara balbaieli , doar inima care mi s-a oprit un pic doar ca sa o reia din nou la viteza maxima.S-a terminat , nota maxima , le multumesc mi se ureaza bafta in continuare.

Ziua III si Ziua IV: Pe aceste doua le descriu la un loc pentru ca s-au asemanat foarte bine.Mai intai proba scrisa la limba romana.La 8:30 intrarea in salile de clasa, ma trezesc la 6 pentru a ma pregati in liniste.Emotii mai mari ca probele la oral , nu-i nimic , tragem tare, trebuie sa continuam.Ajung la 8:10 in curtea scolii, fumez vreo 3 tigari , din lipsa de ocupatie , emotii si altele.Acelasi domn care a strigat numele elevilor la probele orale , striga "Se intra in salile de clasa" , telefoane , genti , surse de inspiratie se lasa la intrare.Acelasi tip de asezare in banci.Posibilitate de a copia , aproape de zero.A doua proba (ziua IV) matematica , totul decurge la fel , posibilitate de a copia 1%.Am profitat de aceasta sansa?Cat am putut.La matematica stres mai mare , uneori ma batea gandul de a renunta , de a-mi arunca viitorul pe geam , insa am tras de mine si am reusit sa o duc la capat.

Multa bafta in continuare.

Nu uitati:
WE ARE THE PRINCES OF THE UNIVERS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?