vineri, 5 iunie 2009

De ce oamenii uita sa fie oameni

E o intrebare care m-a pus pe ganduri in ultimul timp.Oare de ce uneori uitam cine ne prieten si ne-a ajutat la greu chiar daca nu stia ce sa zica dar a fost acolo si am avut pe umarul cui plange… DE CE ACUM NE INTORC SPATELE si incearca sa profite de bunatatea noastra pentru ca in ochi mei tot prieten a ramas. Oare nu-si da seama ca eu l-am ajutat fara sa vreau ceva anume .Acum s-a schimbat si nu sunt eu de vina…vina e a lui nu-mi mai este prieten n-as vrea sa recunosc asta dar asa e…a fost candva ca o ruda de a mea si vorbeam orice nu conta ca erau chestii care trebuiau sa ramana doar pentru mine le impartaseam cu el « prietenul meu ».Acum a uitat tot ce a fost si crede ca nu mai are nevoie de mine dar cand ii v-a fi cu adevarat greu atunci ma v-a cauta.Dar cu siguranta nu v-a mai gasi nimic din cea ce a lasat…Oamenii suntem doar la suprafata ca nimeni nu v-a stii niciodata ce este in interiorul nostru.

Via: ROX

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?