sâmbătă, 6 iunie 2009

Trecand pe sub o scara

Nu sunt asa de superstitios din fire, insa cand lucrurile imi merg prost incep sa le atribui faptelor pe care le-am facut in urma cu cateva zile.Acum aproape o saptamana am trecut pe sub o scara si stiam ca se zice ca daca faci asta vei avea ghinion ,m-am oprit 2-3 secunde sa ma gandesc ce sa fac si nu am dat importanta.Au trecut cateva zile si incep sa ma gandesc ca avand in vedere cum mi-au mers treburile , ca trecand pe sub o scara chiar poarta ghinion.Am inceput sa fac research cum sa scap de ghinion.Aparent aceasta superstitie a fost inceputa de catre crestini , deoarece o scara sprijinita de perete semnifica un triunghi care pentru crestini insemna sfanta trinitate si daca treci pe sub o scara inseamna ca incalci acea trinitate si ca faci voia diavolului.Pentru a scapa de acest ghinion trebuie sa scuipi pe scara de 3 ori sau sa mai treci o data pe sub scara in sens invers.O alta cale de a scapa ar fi sa ti degetele incrucisate pana gasesti un caine si sa scuipi pe papucul tau si sa nu te uiti la el pana nu se usuca saliva.Prostesc nu?Poate ca da poate ca nu, eu am facut toate aceste lucruri si poate imi trece ghinionul.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?