miercuri, 17 iunie 2009

Lazarus Show

De cand a aparut Kanal D , vedem multe "vedete" care au propria emisiune, mai degraba spus propria mahala cu persoane gata de scandal.Nu urmaresc emisiunea dar am primit un mass si din curiozitate am dat drumul la TV sa vad despre ce e vorba.In emisiunea de astazi "Lazarus, catelus de plus", a invitat cele mai tari "vedete" care fac intotdeauna scandal si mahala.Am reusit sa filmez si eu un minut , doua din emisiune doar asa sa va amuzati si voi.Gunoaiele ce s-au adunat la aceasta emisiune au fost Nikita si Roxy manelista plus inca doua personaje necunoscute mie.
Prostia se promoveaza in continuare si din pacate credeti ca si eu fac la fel pe acest blog, dar nu asta vreau ci doresc sa opresc prostia prin exemple "pozitive".
In sfarsit vedem si noi ca nu o saboteaza nimeni pe Roxy si cum ca pe melodii chiar e vocea ei de broasca.Un lucru bun in aceasta emisiune e ca afla si ea in sfarsit ce crede lumea despre muzica ei desi nu cred ca va intra in "capusorul" ei de manelista.

P.S. Filmarea e cat de cat rezonabila , doar sa nu va speriati de latratul de caine de pe fundal.:)

1 comentarii:

Petru:P spunea...

ma spieriat canele:))

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?