vineri, 5 iunie 2009

A venit vara

A venit vara bine imi pare
Piciorusele ies la inaintare
Da a venit vara iar fetele incep sa se "exfolieze" de hainele groase si ne permit si noua ,baietilor, sa tragem o privire rapida de 3 secunde academice la frumusetile ce se plimba pe strada.De cateva zile incoace mai tot merg agale prin oras cu problemele mele ce se invart in capul meu pana la nesfarsit , doar fetele care incalzite, incearca sa se mai racoreasca renuntand la o haina , doua ma fac pentru cateva secunde sa uit de viata mea.Revin la ideea ca d-abia vara vezi cum o arata o fata cu adevarat.Cat despre baieti ce sa zic incearca si ei sa afiseze ce au dar nu prea dau atentie la acei "cocalari" care merg cu maieul dupa cap , sau cu mana sub tricou pe burta, mangaind "inteligenta" , smulgand cate un fir de par incercand sa se epileze.
Nu sunt superficial , asta spun pentru cei care insista ca as fi , personal am defectele mele si le ascund cum stiu eu mai bine.Exista o limita la ce pot si eu sa fac si ceea ce poate sa suporte ochiul meu.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?