vineri, 19 iunie 2009

Stresul Bacalaureatului

Mai sunt doua zile pana incepe bacalaureatul , emotiile sunt foarte multe , nervi sunt intinsi la maxim , nu trec doua secunde fara sa ma gandesc la bac.Culmea e ca nici nu pot sa invat, nici nu pot sa dorm, dar in schimb am un gol imens in stomac si fumez de s-ar putea sa raman falit.Am cautat metode de relaxare , singura care am gasit-o e sa inspiri 5 secunde si sa expiri 5 secunde si cica asta te-ar relaxa.Mi-am luat si pulsul de curiozitate , 100 de batai pe minut.
De ce atata stres?Am invatat cand a fost de invatat, normal ar fi sa stiu ce trebuie pentru a da examenul asta care-ti impune o cale in viata , buna sau rea si totusi vor fi doua zile care vor trece foarte greu sau foarte repede pentru unii , pana in ziua Bac-ului.Ca sa nu mai vorbim de saptamana aia si jumate infernala cat dureaza examenul plus zilele de asteptare pana apar rezultatele.Ce sa mai zicem de gandurile care o sa ne treaca prin cap , ca daca nu am facut aia , sau am uitat ceva, n-am scris teoria aia.Voi cum ati trecut de perioada asta fratilor, cuzz I'm going CRAZY.

3 comentarii:

Anonim spunea...

HAHAHA......... You're so right ;)
Si eu da bacu acu si........ deja aproape ca in momentele knd ma gandesc la bac...... imi vine sa fac pe mine; ori ma apuca cate o diaree..... e nasol tare, pe bune.

Ioana Tihulca spunea...

succes la bac!:)

Alin spunea...

Danke danke:D

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?