luni, 29 martie 2010

Me Pro Evanescence

Astazi m-am simtit ca si un copil in dimineata de Craciun care a fugit repede sub brad sa vada ce a primit si bucuria de pe chipul lui cand a descoperit ca e exact ce si-a dorit.Toti cei care ma cunosc personal stiu ca sunt fan Evanescence si de aceea am incercat pe cat posibil cand am sansa sa caut diferite stiri despre ei si sa mai aflu noutati, iar astazi dintr-un link in altul , am ajuns sa descopar cum ca Evanescence va scoate un nou album.Nici nu va puteti imagina bucuria mea si nerabdarea de a fi lansat.Noul album Evanescence se va numi "Together Again" ca si single-ul care a fost lansat acum doua luni , stiu poate pentru altii e deja old news, dar in Romania vestile de peste ocean circula mai greu.Albumul va fi lansat la inceputul toamnei 2010.

P.S. Se pare ca m-am inselat de fapt si de drept Together again e un single care a fost compus pentru filmul "Narnia" , dar care nu a fost acceptat si de asemenea care trebuia sa fi inclus in albumul "The open door" dar din pacate s-au razgandit , pentru ca in anul 2010 sa fie lansat pentru a strange fonduri pentru sinistratii din Haiti ceea ce nu o idee rea.Totusi consider ca va face parte din noul album iar vestea buna ramane aceiasi , EVANESCENCE lucreaza la un nou album.

Pentru fani un sneak preview.




2 comentarii:

Valentina spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Alin spunea...

Puteai sa-ti faci reclama un pic mai subtil dar deoarece forumul chiar e despre Evanescence treaca de la mine si nu sterg comment-ul.

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?