luni, 15 martie 2010

Me Pro Lady Gaga

Prin August anul trecut am scris cum ca Lady Gaga nu e barbat si mi-au sarit oamenii in cap ca nu am dreptate si Wikipedia minte ca doar e enciclopedia libera si alte diferite motive printre care si cum ca ar fi hermafrodit. Acum scriu acest post ca sa le dau si eu in cap acestora cu noul videoclip al lui Lady Gaga featuring Beyonce care nu este tocmai ortodox si arata oricarui necredincios cat de feminina e aceasta.Aparent videoclipul este atat de controversat incat a si fost interzis la cateva televiziuni ceea ce mi se pare stupid deoarece nu este singurul care foloseste sexul ca o idee de marketing, acesta se afla peste tot , reclame , filme si asa mai departe si daca interziceti videoclipul ei n-aveti decat sa faceti la fel si cu orice altceva.Cat despre cei care ziceau ca e barbat n-aveti decat sa vizionati videoclipul si sa va convingeti cat de femeie e mai ales ca in unele parti ale acestuia se pune accentul fix pe zona foarte intens discutata.Si totusi sa zicem prin absurd ca Lady Gaga ar fi fost hermafrodit si a ales sa se opereze sa devina femeie in adevaratul sens al cuvantului.Care e problema?E mai femeie decat ar incerca altele sa fie si mai de succes prin caracterul ei nebun si stilul muzical cat si comportamentul controversat.



P.S. Mi se pare mie sau Lady Gaga seamana cu Marilyn Monroe?

1 comentarii:

Anonim spunea...

adevarat....e cam femeie

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?