joi, 11 martie 2010

Me Vs/Pro Orange

Am scris versus si pro pentru ca inima mea este impartita in doua si anume iubirea mea pentru orange si ura mea pentru prostie.Glumesc stati linistiti nu iubesc Orange-ul dar urasc prostii.A fost la un moment dat si inca mai este acea oferta ca daca ai intre 14 si 21 de ani si un CNP valid il poti inregistra in reteaua orange si profita de multe oferte la reducere cu un nr exorbitant de minute si mesaje.Foarte frumos ce au facut ei si anume promovarea firmei in randul tinerilor incercandu-se fidelizarea acestora insa tot asa au aparut diversi oameni care nu pot tine un numar de telefon mai mult 2 luni si o data cu numarul la care ai renuntat CNP-ul tau nu mai merge pe alt numar de telefon.Exista totusi optiunea de a te duce la un Orange Shop si sa-i rogi frumos sa-ti scoata CNP-ul din retea ca ti-ai pierdut cartela sau numarul sau etc doar nu trebuie sa va invat eu cum sa mintiti, dar cum oamenii sunt extrem de comozi prefera sa ii roage pe alti utilizatori ai altor retele de telefonie mobila sa le dea CNP-ul lor pentru a-si activa din nou optiunile respective pe un alt numar.Totusi cum Iasi este un oras Orange cam greu sa gasesti un CNP valid asa ca cine intervine??? GOOGLE to the rescue, asa ca incep oameni sa caute diferite site-uri care contin CNP-uri nefolosite pentru ofertele Orange.Dragi prieteni cum sa va zic, ceea ce incercati voi sa faceti se numeste furt de identitate care este un delict si care poate fi pedepsit cu inchisoarea.Dar cine se oboseste sa declare un CNP care nu mai poate fi utilizat in reteaua Orange pentru ca a fost furat atat timp cat nu le afecteaza finantele.Cineva care cauta acelasi lucru pe internet mi-a trimis un site foarte interesant LINK , care teoretic va ajuta cu CNP-uri nefolosite dar nu asta e interesant ce e mai interesant e cat de stupide sunt unele comentarii.

Exemplu:

vreau si eu un cnp va roog ffff frunos k nu mai stiu unde sa caut u mai pot caut de vriun ande zile
daca vreiti sa-mi trimiteti ma gasiti pe id geac_mexicanu
ajutatima k sunt tare necajit nu mai am bani nici dfe paine
cine are suflet mare si poate sa m ajutew sunt recunoscator cu ceva ce nu poate fi uitat
ast pana nu mai pot nui asa
da sau nu dar as vrea sa fiiu cautat mai mult de fete frumoase din gl dak se poate


Doar un exemplu, dar daca vreti sa vedeti mai multe sau chiar va intereseaza un CNP atunci click pe LINK.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?