luni, 15 martie 2010

Me Pro Miting

Astazi 17.03.2010 in Iasi Membrii cabinetului Boc are loc sedinta de guvern. Dimineata, premierul si ministrii se intalnesc cu autoritatile locale la Prefectura Iasi, urmand ca sedinta Executivului sa aiba loc la ora 15.00, la sediul Universitatii "Alexandru Ioan Cuza". Asa ca aceasta a fost o ocazie prielnica pentru organizarea unui miting. Evenimentul relateaza
În timpul şedinţei de guvern, peste 1.300 de cadre didactice din şaptesprezece judeţe, afiliate Federaţiei Sindicatelor Libere din Învăţământ, au protestat în faţa Univeristăţii „Alexandru Ioan Cuza” Iaşi.
Dascălii au venit “înarmaţi” cu pancarte cu mesajele : “Guvernanţi mincinoşi, noi flămânzi şi voi luxoşi!”, “Scopul politicului : om needucat, uşor de manipulat”, “Impostura voastră, sărăcia noastră”.

Am avut si eu ocazia sa particip la acest miting si am defilat de la Emil Alexandrescu pana in fata Universitatii "Al.I.Cuza" iar pe tot drumul am scandat tot felul de sloganuri cu referinta la ce fel de guvern ne conduce tara si in ce hal.Apoi ajunsi in fata Universitatii ne-am oprit ca sa vada cat de suparati sunt romanii nu doar profesori ca eu nu sunt profesor(inca) iar ei foarte indiferenti priveau de parca era circ la fel ca si studenti de pe trotuare care nu realizeaza ca nu e vorba doar de viitorul profesorilor ci si al lor.Serviciile secrete peste tot desigur cat si politisti si jandarmi cat incape si pe langa asta ce m-a mai suprins a fost faptul ca sunt zile cand astepti ca dobitocul un tramvai 1 sau 13 si nu vine niciunul dar uite ca in ziua asta veneau unul dupa altul aproape goale , asta asa ca sa ne tina pe noi in loc.
Si ca sa fiu un "reporter" de la fata locului cat mai informat si implicat va prezint si urmatoarea filmare sa vedeti pe scurt cum au decurs lucrurile.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?