joi, 18 martie 2010

Me VS Religie

Desi poate ca de abia a trecut un sfert din viata mea sau poate jumatate din cate stie Dumnezeu, am vazut la viata mea multi fanatici religiosi si toti m-au amuzat, i-am ascultat la momentul respectiv aparent interesat si incercand sa-i contrazic aducand contra argumente destul de valide si totusi tot pe a lor au tinut-o e ca si cum i-ai spune unui miauna, miauna si el tot latra si desi ei o tin pe a lor si nu vor sa te asculte pentru ca ei considera ca ceea ce zici tu e blasfemie , ei se asteapta ca tu sa crezi ce zic ei si sa devii unul de al lor.Tipul urmator care l-am gasit pe http://www.rascuplans.ro/ , e chiar foarte amuzant dupa parerea mea , chiar m-a facut sa rad ascultand ceea ce zice el in video.Stiati voi dragi mei ca HI5 sau Yahoo messenger chiar internetul in sine e un pacat?Oke , oke n-a zis-o chiar asa , a zis ca se poate ajunge la pacat, dar hi5 ul cat si yahoo messanger-ul tot ceea ce inseamna socializare online e aproape ca si cum ai socializa zi de zi cu oamenii prin discutii si pareri care de asemenea te pot duce la pacat si cand zic pacat ma refer sa omori pe cineva sau sa furi nu ca ai pus-o poza pe hi5 si lumea ti-a zis ce bine arati si asta e pacat ca te-a complimentat pe tine si nu pe Dumnezeu ca te creeat.Chiar nu suport nici acei fanatici religiosi care spun ca daca esti homosexual vei arde in iad ca e impotriva naturii umane.Prieteni mei religiosi, omul este un animal si s-a demonstrat ca in randul acestora exista comportament homosexual asa de ce ati crede ca oamenii sunt diferiti?Omul este dat de Dumnezeu asa cum e poate ca avem impresia de liber arbitru dar e doar o impresie.Dar totusi sa stau eu sa va povestesc ce a zis el va las sa-l vizionati si sa-l COMENTATI.

4 comentarii:

Apolo spunea...

In primul rând invaţă să scrii corect româneste.
In al doilea rând nu ai inteles cu adevarat esenţa mesajului. N-am să stau acum sa-ţi explic că ai şi tu urechi şi + mă tem că vom intra in polemici pe tema asta, oricum am văzut acest video şi la emisiunea "bună dimineaţa cu Răzvan şi Dani" ,apropo: ai ascultat ce or zis baieţii aia? Or inteles mai multe ca tine!

Alin spunea...

No bine ma , daca asa zici tu asa o fi dar vezi tu ca el vorbeste de hi5 si pe site-ul ala poartacerului.ro , aveti un link de socializare asemenea hi5 unde se pun la fel poze si sa vorbesti mai apoi ca hi5-ul e un pacat mi se pare o ipocrizie.Cat despre "romaneasca" mea asa de tare te doare pe tine ca atunci cand scriu in graba mai mananc o litera pe aici pe colo? A si inca o chestie, razvan si dani au parerea lor eu o am pe a mea.De ce se numeste blog? PENTRU CA E PERSONAL.

Anonim spunea...

fiecare are dreptul sa creada in ceva, dar sa nu exageram. te poate duce spre pacat? domnul meu orice te poate duce la pacat daca stai mai bine si te gandesti: tv-ul, radioul, chiar si cartile. De ce sa fii "fatarnic" si sa arati ce nu esti? pentru ca asta te invata societatea. Si aici nu ma refer la colegi prieteni familie, ci la autoritati, preotii sunt tot oameni. Sa te intreb ceva draga apolo: De ce se cer bani la cutia milei si preotul acelei parohii conduce vw ultimul tip si are o vila de 2 ori mai mare decat insasi biserica?
Timpul lui Dumnezeu? parca el e mai resus de timp si spatiu, nu? asa "predica" "inaltele fete bisericesti" cum ar putea fi pierdut timpul lui? Iar pe Y!M se pot discuta teme foarte complexe (alinu stie!:P) "ne leaga diavolul"? se cheama dependenta de ceilalti sau codependenta si dependenta de socializare.
Da fiecare e liber sa creada in ce sau cine vrea. De asta se numeste libertate de exprimare fratele meu "intru Dumnezeu". Dar sa nu exageram!
(P.S.: Scuze apolo daca te deranjeaza unele greseli de exprimare sau gramaticale, dar e ora 23 si sunt treaza de la 6). Sanatate la neamuri!

Mihail spunea...

loool... oare cati sunt care merg si asculta cretinismele astea (primesc ceva de mancare dupa ''predica'' ? :D

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?