miercuri, 24 martie 2010

Me Vs Tigari contrabanda

Stim cu toti ce a adus dupa sine intrarea in UE si criza asta economica si anume , preturi europene la salarii romanesti ceea ce stupid asa ca romani fiind si cum lumea ne considera inventivi, am inceput sa cumparam diferite chestii de peste granita.Toate bune si frumoase dar ce se intampla acum?Hotul nu e hot destul pana nu fura cat mai mult, asa ca de cand s-au scumpit tigarile, caci la tigari ma refer , cele de contrabanda au crescut progresiv , azi 0,5 lei maine 0,5 lei si asa mai departe pana ajunge sa fie diferenta doar de 2 lei sau 1,5 lei fata de pretul unui pachet de tigari de la noi care din punct de vedere calitativ e mult mai bun asa ca fratilor care comercializati tigari de contrabanda, iar o sa aveti vanzari de nimic si sa "mor io" daca nu trimit cavaleria dupa "curu" vostru.Si sa nu mai vorbesc de faptul ca in unele zone rurale sau de la periferia orasului unde se mai afla tigari de contrabanda iti mai aduc si pretul biletului din respectiva zona pana in oras si inapoi.Deja incep sa cault alternative de la tigarile din comert si am gasit cateva , la inceput reprezinta o investitie dar pe parcurs o sa va o recuperati ,parerea mea.

1.Am putea cumpara o masina de facut tigari care te poate ajunge sa zicem la un 20 de Ron un pachet de tutun tot 20 de Ron si daca ai nevoie si de filtru te mai costa un 6 Ron deci avem un total de 46 de Ron ceea ce inseamna 4 pachete de tigari si jumatate.Acum presupunand ca sti sa faci si tu niste tigari mai subtiri sau mai mici sau exact cat vrei tu sa fumezi , pentru cineva care fumeaza cate un pachet pe zi , cu ajutorul acestei optiuni consider ca ar putea fuma mai mult de 4 zile si jumate.


2.O investitie un pic mai scumpa pentru moment ar fi sa achizitionezi o narghilea care poate ajunge de la 150 de RON + 10 Ron aroma , un total de 160 de Ron si poti pufai din ea mai ales daca esti singur 2 ore in continuu , mai ales ca aroma nu contine tutun nici nu e la fel de daunatoare.Desigur daca vreti ceva mai scump exista si tipuri de narghilea mult mai scumpe dar e in functie de preferinta si buzunar.


3.Cumperi de peste granita in continuare.


4.Iti gasesti un prieten care are tigari si isi permite si ill ajuti sa termine pachetul.


5.Te lasi de fumat.


7 comentarii:

Jorjette spunea...

Eu am preferat să mă las de fumat, însă acum cu 1 an, am făcut listuţa cu "lucrurile" pozitive pe care le pot obţine în urma fumatului şi n-am găsit mare lucru, mai apoi am făcut-o pe cealaltă, a daunelor şi cea de-a doua m-a determinat să mă las. Pe undeva era inclus şi preţul care era ceva mai mic, încă nu era perioada de criză...

Alinu spunea...

Banii presupun ca in momentul de fata ar fi lucrul care m-ar determina sa ma las de fumat dar o sa incerc mai intai schema 1 , sa-mi fac singur tigarile.

Jorjette spunea...

La mine a fost mai mult faptul că am realizat cam câte probleme de sănătate poate produce fumatul, probleme pe care începusem deja să le "experimentez" şi din care acum încerc să ies.
Nu sunt grave, dar e ca şi atunci când te îngraşi...se întâmplă în câteva săptămâni şi ai nevoie de luni întregi ca să slăbeşti.
La url am pus link către articolul pe care l-am scris despre cum m-am lăsat de fumat...

Alin spunea...

De slabit n-am slabit cand m-am apucat sa ma ingras cand m-as lasa nu cred.

Jorjette spunea...

Chestia cu slăbitul şi cu îngrăşatul nu are legătură cu lăsatul de fumat, pur şi simplu am făcut o comparaţie:).

Anonim spunea...

am 13 ani si pe ascunz am fumat o tigara.are ceva ca am fumat?

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?