vineri, 12 martie 2010

Me Vs Eurovision

Stiu ca o sa-mi ziceti ca sunt in urma tare daca d-abia acum am aflat si eu ca Paula Seling a castigat Eurovision Romania , ei bine nu sunt , doar ca acum mi-am gasit timp sa comentez.Cum ziceam Paula Seling a castigat Eurovision Romania, mare greseala, dupa parerea mea ea si tipul ala care e mai anonim decat apelurile ascunse, canta o piesa cu versuri extrem de banale si o linie melodica foarte comerciala.Nu au nimic special, nimic care sa faca celelalte tari de la Eurovision sa aiba expresia aia pe fata gen WOW.Personal imi place muzica aceea care transmite un mesaj care ma face sa ma simt intr-un anumit fel sau care-mi face pielea ca la gaina cand o ascult.Piesa asta in schimb nu-mi starneste nicio reactie mai mult decat aia negativa.Totusi avand in vedere ca nu am privit Eurovision-ul de la noi , melodia lui Paula Seling ar fi fost cea mai buna din toate cele participante.Apropo stiti bancul acela cu Paula Seling 3sud est si Directia 5?.Oricum ar fi , multa bafta , macar in top10 sa fim.



P.S. Inteleg ca trebuie sa ai prezenta scenica si nu stai ca mumia dar chiar era nevoia sa se strambe in halul asta unul la altul, in special Ovi?Ca Paula se putea stramba oricat cine se uita la fata ei cu acel costum de piele pe dansa care era asa de strans ca-i scotea si aerul din plamani.Paula dear mi se pare mie sau imbatranesti??

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?