luni, 13 aprilie 2009

Condoleante


Condoleante sau cum ar zice Costi Ionita ,COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONDOLEANTE , pentru artistul vostru preferat Florin Salam caci vedeti voi fix cand a fost ziua acestuia sotia lui a murit. Si sincer chiar imi pare rau , ca intotdeauna e trist cand cineva moare indiferent cine e , pentru ca acea persoana sigur e copilul cuiva si sufera.Stiu ce o sa spuneti desigur, ca sunt manelist ca bla bla bla.Da fratilor am ascultat si eu manele la vremea mea, m-am maturizat si mi-am schimbat gusturile.Oricum la show-uri tot se trezeste un betiv sa puna o manea si toata lumea se trezeste e valabil si la populara la fel.Cateodata chiar eu eram cel inspirat.In fine cea mai mare curiozitate care o am eu acum e daca Florin Salam o sa profite de chestia asta si o sa scoata o suta de albume cu suferinta lui.Ce a cantat el de suferinta si de dragoste si de ce a pierdut pana acum , da sa vedeti ce urmeaza.

Parerea mea...

5 comentarii:

Anonim spunea...

costi ionita ar zice "coooooooooooooooondoleante" nu "cooooooooleante" cum ati zis dumneavoastra,scucces recomanda o facultate de litere ca prin liceu vad ca nu ati trecut.

Alin spunea...

Domnita draga scuza-ma dar puteai sa ma corectezi fara sa ma jignesti.Pacat ca ai pus anonim ca daca stiam puteam sa ma adresez asa cum se cuvine unei doamne sau domnisoare.Si ca sa va indeplinesc dorinta voi corecta si de asemenea doresc sa va informez ca liceul e inca in progres si urmeaza facultatea desigur la indrumarea dvs. si cu gandul la vorbele matale.

Alin spunea...

P.S. Preciez ca in titlul am scris corect, partea a 2-a , a fost mica scapare si nimic mai mult.

Anonim spunea...

"scucces"? :)) intr'adevar!

Alin spunea...

Mi-ar placea extrem de mult sa stiu cine sunt ambele persoane anonime sau poate ca sunt una si aceiasi persoana.

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?