joi, 30 aprilie 2009

Nikita part 2

Se pare ca am facut ceva valuri cu Nikita VS Nikita , caci cineva ma antentioneaza de un lucru ingrozitor legat de acest personaj, am ramas uimit de faptul ca aceasta "personalitate" are propria pagina pe wikipedia.Personal intotdeauna am respectat wikipedia ca site informativ si cuprinde informatii foarte vaste cam despre orice, dar despre Nikita , nu ma gandeam niciodata.Probabil ca daca Mihaela(Niki) ar citi acest post are zice ca sunt invidios pe faima si pe inteligenta ei si da as fi de acord cu ea, dar nu sunt invidios pe faima si inteligenta ei ci mai mult imi e ciuda cat de mult este prostia promovata in Romania si ca un mic paradox si eu fac acelasi lucru.
Cu siguranta ca cel care i-a facut pagina pe wikipedia celei care va aduce gripa porcina in Romania , este un fan adevarat al acesteia.
Priviti ce afirmatii pot iesi pe gura acesteia.

Nikita a urmat învăţământul la Şcoala 171 din Bucureşti. Acolo, afirmă ea, a fost considerată drept o bătăuşă:

Eram cea mai bazată. La toţi băieţii le era frică de mine pentru că eram cum sunt şi acum dintr-o bucată - totul sau nimic. Şi celor care mă plăceau şi voiau să mă cucerească le era frică să mă abordeze.

Ispas, în 2004, a fost agresată fizic şi verbal, după cum declară chiar ea, de Muşoiu Cătălin. În urmă cu un an, Nikita a depus la Poliţie o plângere în care menţiona că individul a încercat să o violeze. Deşi a retras plângerea, ea susţine că a primit numeroase ameninţări şi chiar a fost agresată într-un club bucureştean de Muşoiu. Ea apoi făcuse o nouă plângere la Poliţie şi solicita daune de 750 milioane lei vechi (75000 RON)

De-alungul carierei sale, Nikita a fost dur criticată de ziare şi reviste pentru creşterea popularităţii din scandalurile în care era implicată. A fost batjocorită de emisiunea Cronica Cârcotaşilor şi a avut un conflict cu Dan Diaconescu.
La sfârşitul anului 2007, Nikita a vrut să se răzbunare pe aceştia. Într-o seară de miercuri, supărată de cum vorbesc cârcotaşii despre ea pe post, Nikita s-a dus la Mănăstirea Ţigăneşti din Ciolpani şi a încercat să facă o şedinţă de spiritism, prin care să ceară ajutorul „câtorva cunoştiinţe”, spune ea, care şi-au încheiat socotelile cu viaţa.

A cumpărat câteva lumânări şi a început să se plimbe prin cimitirul mănăstirii şi să le aprindă la câteva morminte.

Cu cât e mortul mai vechi, cu atât puterea lui e mai mare şi te simţi mai puternic. Acum vor vedea cât vor avea de suferit Huidu, Găinuşă şi Dan Diaconescu.
Aşa cum s-au dus toţi şi au ajuns la doi metri sub pământ, aşa vom ajunge fiecare. Aici la mănăstire vin mai mereu, pentru mine e tot timpul uşa deschisă, însă în seara asta voi ruga morţii să mă ajute să mă răzbun."

Si lista poate continua insa voi incheia cu Savarina

fost o perioadă din viaţa Nikitei în care aceasta a dorit să se afirme în materie de box; astfel, a provocat-o la meci pe profesionista pugilistă Anca Ioniţă, supranumită Savarina. Aceasta, la momentul luptei, avea vârsta de 19 ani şi deja 7 ani de experienţă în box. Lupta cu Savarina a fost difuzată la gala Local Kombat în 2004 şi a durat a durat două minute - timp în care s-au făcut schimb de lovituri superficiale, în unele momente Nikita chiar stând cu spatele la adversar, după care ea însăşi ea a aruncat prosopul.

În 2009, certurile dintre cele două s-au reluat, când Savarina şi antrenorul ei, Marian Ivana, au venit în studioul emisiunii Poveştiri adevărate, pentru a-i spune Nikitei să „se astâmpere”, să se liniştească şi să „nu mai arunce cu noroi în alţi oameni”.

Savarina este un nimeni absolut. Savarina vrea doar să-şi facă imagine pe spatele meu, nu are cum să distrugă mitul Nikita, pentru că e prea puternic.



P.S.1 D.p.d.v. religios aceasta declara "Fără cuvântul Domnului eu nu pot trăi. Ăsta e sloganul după care m-am ghidat toată viaţa: nimic fără Dumnezeu. Lumea e foarte rea şi invidioasă pe faptul că sunt prea cunoscută şi prea celebră. Mai nou evit contactul cu lumea, nu mai stau de vorbă cu oricine. Mi-am făcut, recent, testul psihologic , am crezut că am ceva la cap. Şi mi-a ieşit 110 IQ, nici mie nu mi-a venit să cred".

P.S.2 Nikita sa obtina 110 la un test IQ? MA INDOIESC AMARNIC doar daca varsta pe care a pus-o la aflarea rezultatului testului a fost de 1 an.Deja a luat 50 doar ca stie sa citeasca si scrie.

Sursa(cu parere de rau): http://ro.wikipedia.org/wiki/Mihaela_Ispas

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?