miercuri, 8 aprilie 2009

Moldova, pe steagul tau e scris REVOLUTIE

A venit si timpul meu de a-mi exprima parerea in legatura cu ceea ce se intampla la ora actuala in Moldova.Dar mai intai , spre surprinderea mea , avand in vedere ca la mine in liceu sunt vreo 10-11 basarabeni care isi rod coatele pe bancile scolii , si-au gasit timp de a organiza o mica manifestare pentru a-si arata sprijinul ce il acorda revolutiei de la Chisinau.Aveti si video mai jos.


In other news , dupa ce am citit mai multe articole pe internet , blog-uri , ziare si asa mai departe , ma bucur ca in sfarsit are loc revolutia care trebuia sa se intample de mult timp.Ideea e ca noi ne-am ridicat dupa revolutie cu sprijinul Statelor Unite si Uniunea Europeana insa noi acum daca ne dorim sa ii ajutam pe fratii nostri vom fi luati drepti partizani si chiar Voronin da din buza cum ca noi am instigat la revolutie si ca e finantata cu fonduri subterane.Dar cu toti stim ca Voronin este un idiot , acum e important sa nu fie luat in seama.Colegii mei basarabeni sunt ingrijorati de ce se intampla deoarece vine vacanta si isi doresc si ei sa plece acasa pentru a fi acasa cu familiile lor insa granitele sunt inchise aparent.Acum parerile sunt impartite cu granita deoarece se spune ca nu lasa grupurile sa treaca pentru ca se duc la Chisinau pentru a participa la revolutie si "conducerea" Moldovei nu doreste asa ceva cat despre persoanele fizice teoretic se spune ca pot trece granita dar mai cu greu ca trebuie sa treaca prin masa de oameni ce e acolo.Sa vorbim acum si un pic despre participantii la revolutie , am auzit multe si nu stiu care-s adevarate desi pe rusi ii cred in stare de orice .Spre exemplu se spune ca prin multime au fost si serviciile secrete rusesti care mai mult notau si pozau pentru "Mother Rusia", altii spun ca au fost si romani care au instigat la violenta.Inca o chestie care se pare a fi bizara e ca politia si-a facut simtita prezenta doar prin PREZENTA si cam atat, nu au incercat in niciun fel de a impiedica revolutionarii de a intra in Parlament , s-au baricadat si primeau caramizi la greu.Totusi sa le odihneasca D-zeu sufletele celor care au cazut in timpul acestei actiuni de la Chisinau.Pe langa acest fapt revolutionari au ars steagul Moldovei si l-au pus pe cel al Romaniei si Uniunei Europene.Ce efect are revolutia pe plan international? Pai Uniunea Europeana incearca sa ii convinga pe noi alesi sa repete alegerile pentru a evita eventualele victime si mai ales pentru a evita interventia Rusiei in Moldova cu armata.Concluzia?Noi suntem blamati ca teoretic am intervenit si ca noi am pus la cale de fapt revolutia de la Moldova , insa Rusia are trecere libera in Moldova si se implica cum si unde vrea.Apropo stiati ca Voronin e un fost general rus al KGB-ului, vorba vine cand spun "fost" si ca saracul s-a nascut roman insa si-a vandut sufletul si inima acolo unde au fost banii si puterea.

1 comentarii:

Anonim spunea...

o parte din noi nu gandesc de ce sa ne riscam noi pentru ei?pentru noi cine a riscat in '89?nimeni!!! asa ca romani ar trebui sa se linisteasca daca nu vor sa aiba de suferit.ca fiecare trebuie sa se descurce pe teritoriul lui...

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?