miercuri, 29 aprilie 2009

Nikita vs Nikita

Buna seara si bine v-am gasit dragi mei, cineva spera ca am ramas fara idei?(Parazitii)
Acestea fiind spuse , in timp ce trageam o privire la carcotasi in aceasta seara , observ fara mirare, ca Nikita este iar prezenta.De data aceasta ea a incercat sa se sinucida in direct, personal eu as vrea sa ajut persoanele care au astfel de tentative insa pe ea , as lasa-o sa faca ce vrea inima ei, chiar as ajuta-o sa sara in fata unui camion.Cu siguranta ca-mi impartasiti parerea.Si totusi ce tot vorbim noi de OTV ca e un post de televiziune facut intr-un apartament din Bucuresti, cand realizez cu dezamagire ca toate posturile de televiziune au devenit OTV, doar Prima TV ce se mai respecta, insa ei isi ating cota de rating cu Mondenii si Carcotasii pe cand restul tembeliziunilor incearca intr-un mod disperat sa-si atinga ratingul dorit cu personaje gen Nikita , Fernando , Elodia , Zavoranu si asa mai departe.Acestea sunt persoanele care au devenit icoanele tarii noastre de apare pe toate canalele tv?Asa ceva se promoveaza la noi in Romania?Raspunsul e unul clar si anume DA, pentru ca omului se pare ca ii place scandalul si caterinca.Slava domnului ca am alte ocupatii si nu-s obligat de plictiseala sa ma uit la TV.Bine, acum sa nu fiu ipocrit caci si americanii au emisiunea lor de denigrare nationala si anume Jerry Springer, unde cei mai inculti si nepoliticosi , prosti si ciudati oameni(nu in sensul bun) sunt adusi in emisiune pentru deliciul telespectatorilor.Unii spun ca ceea ce se intampla la Colloseum era o cruzime, bine era o cruzime dar era spectacol adevarat, as vrea sa vad daca o bataie pe viata si pe moarte intre Nikita si Fernando ar umple acum Collosseum-ul, desi daca ma gandesc mai bine probabil ca da, caci la noi nu mai este valabila vorba"Da-le oamenilor paine si spectacol si vor fi fericiti" acum merge de minune varianta moderna "Da-le oamenilor paine si barfa si vor fi fericiti".
Totusi revenind la Subiect "Nikita VS Nikita" , ma enerveaza la culme ca a putut sa-si atribuie aceasta porecla , nume.Nu arata , nu se comporta si NU E, Nikita(Peta Wilson) cea adevarata.Am urmarit cu interes productia canadiana Nikita cu actrita in cauza si m-a impresionat atat subiectul cat si actorii principali,dar nu ar ede ce sa se compare cu Nikita Romaniei cu Nikita personajul din film cat nici actrita din realitate.
Acum pentru placerea DVS . va voi prezenta doua filmulete cu Nikita din Romana si Nikita(Peta Wilson) sa faceti si voi o comparatie sa-mi spuneti daca isi merita numele.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentezi..?